Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

LiveAgent academie

De enige bron over klantenservice die u ooit nodig zult hebben.

Categorie

Lijst met artikels
(895)
  • Academie

    Empathie in klantenservice

    Lees meer over manieren om de empathie van uw klantenservice te verbeteren.

  • Free help desk software

    Gratis helpdesksoftware

    Zelfs een helpdesk of ondersteuningscentrum heeft van tijd tot tijd hulp nodig

  • Free customer management software

    Gratis software voor klantenbeheer

    Sterk klantenbeheer en ondersteunende software zijn essentieel voor het succes van elk bedrijf.

  • Free support ticketing software

    Gratis software voor ondersteuningstickets

    Een tool die de communicatie tussen bedrijven en klanten vergemakkelijkt.

  • Bewährte Methoden bei Ticketing Systemen

    Goede praktijken voor ticketsysteem

    Hier zijn 12 tips en goede praktijken voor ticketbeheer die u vandaag kunt toepassen om uw klantenondersteuning te verbeteren. Leer nu over goede praktijken

  • Chatballon

    Gratis live chatsoftware voor uw website

    Het kiezen van een live chattool is tegenwoordig voor de meeste bedrijven noodzakelijk

  • Roles

    Live chat etiquette voor klantenondersteuning

    Live chat etiquette is een handleiding voor beleefdheid in een online gesprek

  • Tipps für die Gestaltung einer Seite mit häufig gestellten Fragen

    Hoe de FAQ-pagina te ontwerpen

    Veelgestelde vragen zijn de meest gebruikte selfservice-opties die momenteel beschikbaar zijn. Bij strategisch gebruik kan een pagina met veelgestelde vragen echt waarde toevoegen voor de consument.

  • Open hand met boek vol kennis

    Gratis kennisbanksoftware

    Kennisbank bleek één van de beste manieren om klantenservice te bieden

  • Überblick eines Kontaktcenters

    Wat is een contactcenter?

    De digitaal onderlegde consumenten van tegenwoordig gebruiken doorgaans een scala aan communicatiekanalen.

  • Guía para usar el Centro de Llamadas

    Hoe een callcenter werkt

    Telefoon staat nog steeds bovenaan de lijst als de meest gebruikte en geprefereerde methode voor consumenten om ondersteuningsteams te bereiken van bedrijven waarmee ze samenwerken. Lees hoe u het gebruikt.

  • Unterschied zwischen Inbound  und Outbound Callcentern

    Inkomend versus uitgaand callcenter

    Als het op callcentra aankomt, zijn er in feite twee soorten – inkomende en uitgaande callcentra – die beide geavanceerde software gebruiken om de efficiëntie van operaties te verbeteren en de effectiviteit en productiviteit van de vertegenwoordigers die in een callcenter werken te maximaliseren.

  • Free call center software

    Gratis callcentersoftware

    Het implementeren van de callcentersoftware hoeft geen honderden euro’s te kosten

  • Best practices of call center software

    Topstatistieken van callcentra in de sector

    Het bepalen en analyseren van de belangrijkste prestatie-indicatoren van het callcenter is van cruciaal belang om toegang te krijgen tot de effectiviteit en efficiëntie van callcenteractiviteiten en -operaties.

  • Guide to set up call center software

    Callcenteropstelling – ontwerp en structuur

    Richt uw callcenter op met deze ontwerp- en functionele ideeën.

  • Guide to properly manage the call center software

    Callcenterbeheer

    Succesvol callcenterbeheer vereist veel meer dan het plannen van vertegenwoordigers om oproepen van klanten te beantwoorden

  • Checklijst

    Controlelijst voor callcentra

    Wilt u weten hoe u een callcenteraudit uitvoert? Hieronder vindt u een eenvoudigee controlelijst voor callcentra die u kunt gebruiken in uw eigen auditproces.

  • Explanation of customer value

    Wat is klantenwaarde?

    Uit een onderzoek van Gartner bleek dat de meeste aanbieders van oplossingen te veel focussen op productkenmerken en technologie, in plaats van op de voordelen. Wat consumenten echt van organisaties willen, is inzicht in de echte waarde die het product belooft te leveren.

  • Customer metrics explained

    Top 20 klantenstatistieken om te meten

    De efficiëntie van uw klantenservice meten met deze statistieken

  • Cirkeldiagram met geselecteerd segment

    Klantenservicerapporten

    Klantenservicerapporten bieden bedrijven een volledig overzicht van alle klantenserviceverzoeken.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.