Contactgegevens van de klantenservice van Acast, een audiostreamingplatform voor podcasts. Ondersteuningskanalen zijn onder andere e-mail, live chat en sociale media.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Acast probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Acast. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Acast opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Acast door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
ACAST klantenondersteuning
ACAST is een audiostreamingplatform waarmee podcasters en mediaproducenten hun inhoud kunnen verspreiden en er geld mee kunnen verdienen. Het biedt een scala aan functies, waaronder tools voor analyse, advertentie-invoeging en inhoudbeheer, evenals een lijst met podcasts en audioshows. Met ACAST kunnen gebruikers naar podcasts luisteren via een webspeler, mobiele app of ingesloten spelers op hun website.
De beste manier om contact op te nemen met de klantenondersteuning van ACAST is via hun speciale klantenondersteuningspagina. U kunt ze rechtstreeks een email sturen op support@acast.com of de livechatfunctie gebruiken. U kunt ze ook schrijven via sociale media-accounts.
De beste manier voor ACAST-gebruikers om contact op te nemen met hun klantenondersteuning is door gebruik te maken van hun online ondersteuningssysteem. U kunt online ondersteuning vinden door de ACAST-website te bezoeken en hun live chat-knop te gebruiken, of door op verschillende social media-tabbladen te klikken, waaronder Instagram, Twitter of Youtube kanaal. Klantenservice is ook zonder beperkingen beschikbaar op het emailadres support@acast.com voor 24/7 gebruik.
Het klantenondersteuningsteam van Acast is toegewijd aan het bieden van uitzonderlijke ondersteuning en snel reageren op alle vragen. Ze streven ernaar om de hoogste kwaliteit van klantenondersteuning te waarborgen, door gedetailleerde productkennis en handige tips te verstrekken, deel te nemen aan één-op-één consultaties en op maat gemaakte oplossingen aan te bieden. Het team beoordeelt voortdurend klantenfeedback om ervoor te zorgen dat kwaliteitsnormen worden behaald en gehandhaafd gedurende het klantenondersteuningsproces.
Welkom in een caste-marktplaats, de thuisbasis van wereldwijd zakendoen van podcasts. Het is 's werelds grootste, meest creatieve en volledig merkveilige podcastuitwisseling, waarmee duizenden adverteerders verbonden zijn met miljoenen betrokken luisteraars. Het bereikt hen absoluut overal en op elke manier, op drie marktleidende manieren: podcast-sponsoring, advertenties en geautomatiseerd kopen. Met a cast marketplace kunt u ook toegang krijgen tot de beste inzichten, gegevens en tools, waaronder onze eigen technologie voor merkgeschiktheid, zoekwoorden en gespreksonderwerpen, tracking en attributie, allemaal mogelijk gemaakt door kunstmatige intelligentie. Bovendien worden al onze activiteiten gegarandeerd GDPR-conform en gecertificeerd volgens de nieuwste richtlijnen van het Interactive Advertising Bureau, de gouden standaard.
Acast, het grootste wereldwijde podcastbedrijf, biedt de beste podcasthosting, analyses en advertenties.
Het klantenserviceteam van Acast biedt de volgende ondersteuningskanalen: emailondersteuning, live chat en ondersteuning via sociale media.
U kunt contact opnemen met Acast door een chat te starten met een live agent op hun website of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms.
U kunt contact opnemen met Acast via support@acast.com
Ja, ga naar de onderkant van de pagina en zoek de chatknop: https://www.acast.com/en
Acast heeft geen telefonische klantenondersteuning.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.