Contactgegevens en ondersteuningskanalen van de Accor klantenservice, inclusief hotline, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning in 110 landen. Verder informatie over juridische contacten en het Accor partner programma.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Accor probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Accor. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Accor opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Accor door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Accor is een Frans multinationaal gastvrijheidsbedrijf dat eigendom, exploitatie, franchisering en investeringen in hotels, resorts en andere accommodatiefaciliteiten heeft. Opgericht in 1967, is het het grootste gastvrijheidsbedrijf in Europa en een van de grootste ter wereld. Accor opereert in 92 landen en heeft meer dan 4.700 hotels en resorts wereldwijd.
Voor ondersteuning biedt Accor telefonische of kennisbankondersteuning. Voor contact via sociale media heeft Accor een actieve aanwezigheid op verschillende platforms. Ze zijn allemaal eenvoudig te bereiken onderaan de website van het bedrijf.
Zodra het nodig is, kunt u rechtstreeks contact opnemen met Accor via hun telefoon op + 33 (0)1 61 61 80 80. U kunt ook hun kennisbank gebruiken, als ondersteuningsgebied, waar nuttige artikelen kunnen worden gevonden. Daarnaast biedt hun website een verscheidenheid aan sociale mediakanalen, bijvoorbeeld YouTube, Facebook of TikTok, waar klanten snel en effectief klantenondersteuningsadvies kunnen krijgen.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you have lost your password, you can create a new one by following these steps:
From all.accor.com website
From the Accor mobile application
F
Guests requesting a refund should be aware that it may take up to 90 days from the date of cancellation for the refund to be processed.
You can, at any time, terminate your ALL – Accor Live Limitless – account:
In order to do so, we invite you to click on the “Contact us” button at the bottom right of this article, to log into your ALL account if not already done, and to fill in the webform created for this purpose.
The termination of your ALL account is final and irreversible. Membership termination leads to the deletion of all points earned up to the day of termination as well as to the loss of all the advantages associated with your account and your loyalty status.
Accor is de toonaangevende hotelgroep van Augmented Hospitality die unieke en betekenisvolle ervaringen biedt in 5100 hotels in 110 landen.
Het klantenondersteuningsteam van Accor biedt de volgende ondersteuningskanalen: callcenter, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Accor door hun hotline te bellen of door hen een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
Accor heeft geen emailondersteuning.
Nee, Accor heeft geen live chatondersteuning.
Als u de voorkeur geeft aan telefonische ondersteuning, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +33 (0)1 61 61 80 80.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.