Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Map
  • Acronis helpdeskcontacten

Acronis helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Acronis probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Acronis. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Acronis opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Acronis door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Acronis Klantenservicecontacten

Chat met de vertegenwoordiger van Acronis

Acronis Live chat support

Live chat knop op de website

Bel met de klantenondersteuning van Acronis

Acronis Calcenter support

+1 781-782-9000

Meer informatie over de producten van Acronis

Acronis Kennisbank

https://kb.acronis.com/

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Acronis Instagram

Acronis Instagram

instagram.com/acronis/

Acronis Facebook pagina

Acronis Facebook pagina

facebook.com/acronis/

Acronis Twitter

Acronis Twitter

twitter.com/acronis

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Acronis vertegenwoordigers die online zijn, reageren op chats binnen 1 dag .

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Acronis Algemene voorwaarden

Acronis Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Acronis Privacybeleid

Acronis Privacybeleid

Niet van toepassing

Acronis Beveiligingsbeleid

Acronis Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Acronis AVG

Acronis AVG

Niet van toepassing

Acronis Wikipedia Page

Acronis Wikipedia Page

Niet van toepassing

Acronis Partner programma

Acronis Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

Wat is Acronis?

Backup software met bescherming tegen Rransomware voor particulieren & bedrijven.

Welke ondersteuning biedt Acronis?

Het klantenserviceteam van Acronis biedt de volgende ondersteuningskanalen: formulier indienen, live chat, callcenter, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.

 

Hoe neem ik contact op met Acronis?

U kunt contact opnemen met Acronis door ze te schrijven via een formulier, een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

 

Wat is het emailadres van Acronis?

U kunt contact opnemen met Acronis door het formulier in te vullen:

https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request

Heeft Acronis live chat?

Ja, Acronis biedt ondersteuning voor live chat. Ga naar de website:

https://support.acronis.com/start-chat

Hoe spreek ik met iemand van Acronis?

Als u de voorkeur geeft aan telefonische ondersteuning, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +1 781-782-9000.

 

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.