Contactgegevens voor klantenondersteuning van Amazon, waaronder email, telefoon, livechat en sociale media, evenals informatie over het aanvragen van restituties en het opnieuw instellen van wachtwoorden.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Amazon probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Amazon. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Amazon opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Amazon door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Amazon ondersteuningsmedewerkers reageren meestal op email binnen 2 dagen .
Amazon vertegenwoordigers die online zijn, reageren op chats binnen 15 minuten .
Amazon oproep vertegenwoordigers, reageren meestal op oproepen binnen 15 minuten .
Niet van toepassing
amazon.com.au/gp/help/customer/display.html?nodeId=508088&ref_=footer_cou
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Amazon is een Amerikaans multinationaal technologiebedrijf gevestigd in Seattle, Washington, dat zich richt op ecommerce, cloud computing, digitale streaming en kunstmatige intelligentie. Het is een van de Big Four-technologiebedrijven, samen met Google, Apple en Facebook. Amazon staat bekend om zijn online marktplaats, Amazon Prime-abonnementsservice en zijn Kindle reader.
Amazon biedt verschillende ondersteuningskanalen voor klanten, waaronder email, telefoon, livechat of een handig ondersteuningsportaal, samen met een uitgebreide kennisbank met podcast om klanten te informeren over het laatste onderwerp. Het klantenserviceteam van Amazon biedt ook ondersteuning via sociale media voor snel advies.
De beste manier om contact op te nemen met vertegenwoordigers van de klantenservice van Amazon is via hun gratis telefoonnummer + 00 1 206-922-0880. Klanten hebben ook toegang tot de klantenservicewebsite of mobiele app van Amazon om antwoorden op veelgestelde vragen te vinden en contact op te nemen met de klantenservice via email primary@amazon.com. Amazon biedt ook een live chat-functie, waarmee klanten realtime hulp kunnen krijgen van vertegenwoordigers van de klantenservice. Klanten kunnen ook contact opnemen met de Amazon-klantenservice via sociale mediaplatforms zoals Twitch, Facebook en Instagram. Het bedrijf biedt klanten ook een uitgebreide kennisbank-sectie of podcastfunctie.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you’ve forgotten your password, you can reset it by going through the password assistance process on their website.
To reset your password:
As soon as you’ve created a new password, it’s active. Your new password is for all Amazon-related accounts associated with the same email address.
You can request an A-to-Z Guarantee refund if there’s a problem with an item you bought that was sold and fulfilled by a third-party seller on Amazon.
To request a refund:
Note: It can take up to one week to review requests. They’ll let you know about their decision using the email address associated with your account.
To view the status of your request:
Amazon refunds canceled orders when they are canceled before the item enters the shipping process. If the item has already shipped, you can get a refund by returning the package to Amazon after you get it. Refunds are available for the vast majority of Amazon items, as long as it’s within the seller’s return policies.
Amazon is an American multinational technology company, which focuses on e-commerce, cloud computing, digital streaming, and artificial intelligence.
Customer service team of Amazon offers the following support channels: email, live chat, call center, social media support, forum support and self-service support.
You can contact Amazon by emailing them, starting a chat with a live agent on their website, calling their hotline or by leaving them a message on one of the social media platforms. Alternatively, you can use their knowledge base if you prefer self-service support.
You can contact their support by writing to one of the emails: primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com.
Yes, Amazon has live chat support. Go to the site: https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us
If you prefer call support, you can contact their helplines: https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us#b
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.