Het lijkt erop dat u de klantenservice van Amazon probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Amazon. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Amazon opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Amazon door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
"primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com
https://www.amazon.it/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=200507590&ref_=footer_gw_m_b_cs
Amazon ondersteuningsmedewerkers reageren meestal op email binnen 2 dagen .
Amazon vertegenwoordigers die online zijn, reageren op chats binnen 15 minuten .
Amazon oproep vertegenwoordigers, reageren meestal op oproepen binnen 15 minuten .
Niet van toepassing
amazon.com.au/gp/help/customer/display.html?nodeId=508088&ref_=footer_cou
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Amazon is een Amerikaans multinationaal technologiebedrijf dat zich richt op ecommerce, cloud computing, digitale streaming en kunstmatige intelligentie.
Amazon is een Amerikaans multinationaal technologiebedrijf dat zich richt op ecommerce, cloud computing, digitale streaming en kunstmatige intelligentie.
Het klantenserviceteam van Amazon biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, live chat, callcenter, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Amazon door ze een email te sturen, een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door te schrijven naar een van de emails: primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com.
Ja, Amazon heeft live chatondersteuning. Ga naar de website:
https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us
Als u de voorkeur geeft aan telefonische ondersteuning, kunt u contact opnemen met hun hulplijnen:
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.