Gratis proefperiode
  • Map
  • Amazon helpdeskcontacten

Amazon helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Amazon probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Amazon. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Amazon opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Amazon door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Amazon Klantenservicecontacten

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Amazon Instagram

Amazon Instagram

instagram.com/amazon

Amazon Facebook pagina

Amazon Facebook pagina

facebook.com/Amazon/

Amazon Twitter

Amazon Twitter

twitter.com/amazon

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Amazon ondersteuningsmedewerkers reageren meestal op email binnen 2 dagen .

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Amazon vertegenwoordigers die online zijn, reageren op chats binnen 15 minuten .

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Amazon oproep vertegenwoordigers, reageren meestal op oproepen binnen 15 minuten .

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Amazon Algemene voorwaarden

Amazon Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Amazon Privacybeleid

Amazon Privacybeleid

Niet van toepassing

Amazon Beveiligingsbeleid

Amazon Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Amazon AVG

Amazon AVG

Niet van toepassing

Amazon Wikipedia Page

Amazon Wikipedia Page

Niet van toepassing

Amazon Partner programma

Amazon Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

Wat is Amazon?

Amazon is een Amerikaans multinationaal technologiebedrijf dat zich richt op ecommerce, cloud computing, digitale streaming en kunstmatige intelligentie.

Wat voor soort ondersteuning biedt Amazon?

Het klantenserviceteam van Amazon biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, live chat, callcenter, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.

Hoe neem ik contact op met Amazon?

U kunt contact opnemen met Amazon door ze een email te sturen, een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

Wat is het emailadres van Amazon?

U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door te schrijven naar een van de emails: primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com.

Heeft Amazon live chat?

Ja, Amazon heeft live chatondersteuning. Ga naar de website:  

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us

 

Hoe spreek ik met iemand van Amazon?

Als u de voorkeur geeft aan telefonische ondersteuning, kunt u contact opnemen met hun hulplijnen:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us#b

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.