Vind de contactgegevens van de klantenservice van App Store, inclusief telefoonnummers, chat-ondersteuning en sociale media. Er is geen e-mailondersteuning beschikbaar, maar de Apple Support-app kan worden gebruikt om berichten naar de App Store te sturen.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van App Store probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van App Store. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van App Store opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van App Store door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
https://support.apple.com/en-us/HT201232
https://support.apple.com/en-mide/apps
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
App Store is een digitaal distributieplatform ontwikkeld en onderhouden door Apple Inc. Het stelt gebruikers in staat om te bladeren en apps te downloaden die zijn ontwikkeld met Apple’s iOS-softwareontwikkelingskit. Apps kunnen worden gedownload op iPhones, iPads en iPods.
Voor ondersteuning biedt de App Store live chat, de Apple support app, een callcenter, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning in de vorm van een kennisbank.
Indien nodig kunnen klanten contact opnemen met de klantenondersteuning van de App Store via telefoon, livechat, sociale media en de Apple Support-website. De meest effectieve manier om de App Store-klantenondersteuning te bereiken is via live chat op de Apple Support-website, of via de App Store-klantenondersteuning op verschillende sociale mediaplatforms, waaronder Twitter of Facebook. Nuttige informatie over vragen over de App Store kunt u vinden op de Apple Support-website, of via de uitgebreide kennisbank en het gemeenschapsforum.
De klantenservice van de App Store van Apple biedt gebruikers eersteklas ondersteuning in de vorm van snel, efficiënt en vriendelijk klantenservice. Ze beantwoorden veelvoorkomende vragen, bieden nuttige tips voor probleemoplossing en voorzien u van de kennis om je apparaat optimaal te laten functioneren. De klantenservice van de App Store biedt ook interactieve tools en educatief materiaal om u te helpen het maximale uit je iOS-apparaten te halen. Van het vervangen van een batterij tot het beheren van abonnementen, het klantenserviceteam van de App Store staat altijd klaar om te helpen.
Met de Apple Support-app kunt u hulp krijgen bij al uw Apple-producten op één plek of verbinding maken met een expert. Apple-ondersteuning is gratis in de App Store en wordt automatisch gepersonaliseerd voor u, waarbij alle apparaten en services gekoppeld aan uw Apple ID worden weergegeven. Ondersteuningstools kunnen u helpen bij taken zoals het beheren van abonnementen, het opnieuw instellen van uw Apple ID-wachtwoord en het controleren van de dekking zonder de app te verlaten. Om meer te weten te komen over de nieuwste functies en het meeste uit uw apparaten te halen, kunt u artikelen en video's bekijken die speciaal voor u zijn aanbevolen. Als u vragen heeft over een apparaat of service, helpt Apple-ondersteuning u oplossingen te vinden door op een apparaat of service te tikken en naar uw probleem te zoeken of door de ondersteuningsonderwerpen te bladeren. Bijvoorbeeld, om te leren hoe u iOS kunt bijwerken, kunt u op 'Meer informatie' tikken om direct in de instellingen naar een update te zoeken of een artikel te lezen of een video te bekijken. U kunt zelfs individuele hulp krijgen van een Apple-expert door op de bericht- of belknoppen te tikken bij geselecteerde onderwerpen. Als u ooit een reparatie nodig hebt, helpt Apple-ondersteuning u de beste optie te vinden, of uw apparaat nu onder garantie valt, buiten de garantie valt of gedekt wordt door AppleCare Plus. Begin door op uw apparaat te tikken en zoek vervolgens naar het type reparatie dat u nodig hebt. De app helpt u een Genius Bar of een door Apple geautoriseerde serviceprovider bij u in de buurt te vinden. U kunt een provider kiezen op basis van locatie of de snelste beschikbaarheid en vervolgens uw afspraak plannen en bevestigen. Download vandaag nog Apple-ondersteuning uit de App Store om oplossingen te vinden voor al uw Apple-producten op één plek.
Als je ooit Apple-producten bezit, is de kans groot dat je op een gegeven moment in een Apple-winkel bent geweest. Ze staan bekend om hun geweldige klantenservice, dus we wilden weten waarom. We hebben gesproken met Carmine Gallo, een expert op het gebied van Apple's training van medewerkers en auteur van de Apple-ervaring. Hij heeft ons uitgelegd wat Apple Retail succesvol maakt. Allereerst noemt Apple hun medewerkers 'specialisten'. Ze worden getraind om levens te verrijken en hen wordt verteld dat dit belangrijker is dan het verkopen van een product aan de klant. Ze leren het acroniem APPLE: een persoonlijk warm welkom geven, beleefd proberen de behoeften van de klant te begrijpen, een oplossing bieden, luisteren en eventuele problemen oplossen, en tenslotte afscheid nemen en de klant uitnodigen om terug te komen. De inspiratie voor de klantenservice bij Apple is afkomstig van de succesvolle tactieken van de Ritz Carlton-luxehotelketen. Natuurlijk moeten Apple-werknemers ook alle technologie in de winkels kunnen demonstreren, zoals de iPads en iPhones die ze bij zich dragen. Als je overweegt om voor Apple te werken, moet je begrijpen dat ze niet alleen naar technische vaardigheden kijken, maar ook naar een vriendelijke persoonlijkheid die van nature aanwezig moet zijn.
De App Store is de beste plek om apps te ontdekken en te downloaden die u geweldig zult vinden op uw iPhone, iPad en iPod touch.
Het klantenserviceteam van de App Store biedt de volgende ondersteuningskanalen: Apple-ondersteuningsapp, callcenter, sociale media-ondersteuning, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met de App Store door ze te schrijven via de Apple Support-app, een chat te starten met een live vertegenwoordiger in hun app, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
App Store heeft geen emailondersteuning. U kunt ze schrijven via de Apple Support-app.
Ja, App Store heeft ondersteuning voor live chat. U kunt het vinden in de Apple Support-app.
Als u de voorkeur geeft aan telefonische ondersteuning, kunt u contact opnemen met hun hulplijnen: https://support.apple.com/en-us/HT201232
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.