Hier vindt u de contactgegevens van de klantenservice van Avast Software s.r.o. en informatie over de ondersteuningskanalen zoals e-mail, telefoon en forum.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Avast Software s.r.o. probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Avast Software s.r.o.. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Avast Software s.r.o. opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Avast Software s.r.o. door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Avast Software is een Tsjechisch cyberbeveiligingssoftwarebedrijf dat zich richt op het leveren van computerbeveiligingsproducten aan gebruikers en bedrijven over de hele wereld. Hun producten omvatten antivirus, internetbeveiliging, wachtwoordmanagers, mobiele beveiligingsoplossingen en opschoontools.
Avast Software is een cyberbeveiligingsplatform dat antivirusbescherming, online identiteits- en privacytools, beveiligingssoftware en internetbeveiligingsservices biedt. U kunt ook lid worden van hun sociale media-accounts op Twitter (@Avast_UK), Facebook (facebook.com/AvastUK), YouTube (youtube.com/user/AVGFreeVideos ) en Instagram (@avastsoftware).
Gebruikers van Avast-software komen vaak technische problemen tegen die klantenondersteuning vereisen. Voor Avast-gebruikers is de beste manier om snel hulp te krijgen, de live chatfunctie op hun website te gebruiken. Hier volgen enkele tips om deze functie effectief te gebruiken:
De beste manier om toegang te krijgen tot de live chatfunctie van de Avast-website, is door naar hun Help-pagina te gaan. Op deze pagina vindt u links naar hun kennisbankartikelen, hun telefoonnummer en een pictogram in de rechterbenedenhoek van de pagina met het label ‘chat met ons’. Klik op deze knop en u zult rechtstreeks naar het live chatvenster worden geleid.
Voordat u het gesprek met de klantenservice start, zorgt u ervoor dat u al uw gegevens bij de hand hebt. Dit omvat uw volledige naam, emailadres, serienummer of productsleutel en alle andere details die relevant zijn voor uw probleem. Zodra u deze allemaal bij de hand heeft, opent u het live chatvenster van uw Avast-website en neemt u contact op met medewerkers van de klantenondersteuning.
Zodra het gesprek is beëindigd in het live chatvenster van de Avast-website, is het belangrijk dat klanten niet vergeten suggesties of verzoeken van medewerkers van de klantenservice op te volgen. Het is gemakkelijk voor hen om een onbeantwoorde vervolgreactie over het hoofd te zien op een drukke werkdag, dus zorg ervoor dat u deze interacties bijhoudt.
Avast offers fast, free and simple virus protection for Windows PC.
Customer service team of Avast offers the following support channels: email, call center, social media support or forum support.
You can contact Avast by emailing them, calling their hotline or by leaving them a message via social media. Alternatively, you can use their consumer forum, if you prefer self-service support and want to get information about latest topics.
You can contact their support by writing an email to support@avast.com.
No, the McAfee does not have live chat support.
If you prefer call support, you can contact their helpline + 1 (844) 340-9251.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.