Bark biedt klantenondersteuning via email (team@bark.com), telefoon (+020 3697 0237), en sociale media, maar geen live chat. Hun kennisbank helpt met selfservice. Bark is een Britse dienstenmarktplaats opgericht in 2014, gevestigd in Londen.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Bark probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Bark. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Bark opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Bark door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Bark, opgericht in 2014, biedt een webgebaseerde marktplaats voor diensten, met hoofdkantoor in Londen, die is opgericht door de Britse ondernemers Andrew Michael en Kai Feller. Het bedrijf brengt leveranciers in contact met mensen die geïnteresseerd zijn in het kopen van hun diensten.
Bark biedt veel ondersteuningskanalen om gebruikers te helpen met eventuele vragen of problemen die ze hebben. Ze bieden een verscheidenheid aan methoden, van email, telefoon en zelfs een selfservicekennisbank. Hun klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar om ervoor te zorgen dat gebruikers de hulp kunnen krijgen die ze nodig hebben wanneer dat nodig is. Voor algemene vragen kunnen gebruikers snel een email sturen naar het bedrijf en direct hulp krijgen, of de kennisbank van het bedrijf bezoeken.
In geval van nood is de beste manier om contact op te nemen met Bark door ze te bellen via nummer + 020 3697 0237, of ze rechtstreeks te emailen op team@bark.com. De callcenteroptie is zeven dagen per week, 24 uur per dag beschikbaar. Last but not least kunnen klanten contact opnemen met Bark via verschillende sociale mediakanalen, variërend van Facebook tot Instagram.
Bark is de grootste en snelst groeiende dienstenmarkt, die consumenten en bedrijven in contact brengt met de juiste professional voor hun project.
Het klantenserviceteam van Bark biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice.
U kunt contact opnemen met Bark door ze te emailen, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. U kunt ook hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar team@bark.com
Nee, Bark heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn 020 3697 0237.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team