Het lijkt erop dat u de klantenservice van Baymard probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Baymard. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Baymard opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Baymard door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Baymard Institute is een onafhankelijk onderzoeksbureau dat onderzoek doet naar gebruikerservaringen en richtlijnen publiceert voor e-commerce websites. Ze richten zich op het helpen van online retailers bij het verbeteren van hun gebruikerservaring (UX), en bieden gedetailleerde onderzoeksrapporten, UX best practices en bruikbaarheidsrichtlijnen om bedrijven te helpen betere online winkels te creëren.
Klanten kunnen contact opnemen met Baymard door hun vragen te emailen, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunnen ze de kennisbank gebruiken, als selfservice-ondersteuning de voorkeur heeft.
Email schrijven op info@baymard.com is een van de populairste Baymard-klantenondersteuningskanalen. Klanten kunnen ook telefonisch contact opnemen met Baymard voor assistentie – ofwel het Amerikaanse telefoonnummer +1 (415) 315-9567, of het EU-alternatief op +45 3696 9567. Sociale media, waaronder Facebook of LinkedIn, is ook een handig hulpmiddel voor klanten om te communiceren met de klantenondersteuning van Baymard. Het bedrijf biedt ook een uitgebreide kennisbank en een sectie met veelgestelde vragen om vragen van klanten te beantwoorden.
Baymards onderzoek wordt gebruikt door meer dan 3000 merken, bureaus, onderzoekers en UX-ontwerpers
Het klantenserviceteam van Baymard biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice.
U kunt contact opnemen met Baymard door hen een email te sturen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar info@baymard.com.
Nee, Baymard heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijnen: +1 (415) 315-9567, +45 3696 9567 (EU)
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.