Het lijkt erop dat u de klantenservice van Behance probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Behance. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Behance opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Behance door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Behance is een platform voor sociale media dat eigendom is van Adobe en beweert "creatief werk te laten zien en ontdekken.
Het klantenserviceteam van Behance biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media, forum en selfservice.
U kunt contact opnemen met Behance door een email te sturen of een bericht achter te laten op een van de social media platforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Behance door het formulier in te vullen: https://help.behance.net/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=4164
Nee, Behance heeft geen ondersteuning voor live chat.
Behance heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geรฏnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.