Contactgegevens en ondersteuningskanalen van Care.com klantenservice, inclusief telefoonnummer, e-mail, chat, forums, kennisbank en sociale media. Mogelijkheden om contact op te nemen met het team en antwoorden op veelgestelde vragen.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Care.com probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Care.com. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Care.com opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Care.com door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Care is een online platform waar gezinnen en zorgverleners met elkaar in contact kunnen komen en diensten voor hun zorgbehoeften kunnen vinden. Het platform biedt een verscheidenheid aan diensten, waaronder oppassen, dierenverzorging, seniorenzorg, bijles, huishouden en meer. Mantelzorgers kunnen profielen maken met hun ervaring en kwalificaties, en gezinnen kunnen een zorgverlener zoeken en selecteren die het beste aan hun behoeften voldoet. Care biedt ook middelen en ondersteuning om gezinnen en zorgverleners te helpen weloverwogen beslissingen te nemen.
Het klantenserviceteam van Care is beschikbaar via callcenter, sociale media, live chat, forums, kennisbank en selfservice.
De beste manier om contact op te nemen met de klantenservice van Care is via hun online chatsysteem. Een effectieve manier om contact op te nemen met de klantenondersteuning van het bedrijf is door hun gratis telefoonnummer + 781-642-5900 te bellen. Een andere handige manier om hulp te krijgen van de klantenservice van Care is door hun kennisbank en pagina met veelgestelde vragen te bezoeken, of hun communityforum samen met sociale media te gebruiken. kanalen, waaronder Facebook, Instagram, YouTube of Twitter.
Care.com is een technologiebedrijf voor consumenten met een hart voor de zaak. We hebben een missie om een menselijke uitdaging op te lossen waarmee we allemaal worden geconfronteerd: goede zorg vinden voor degenen van wie we houden.
Het klantenserviceteam van Care biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Care door ze te emailen, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. U kunt ook hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Care door het formulier in te vullen: https://www.care.com/en-gb/contact-us
Ja, Care heeft live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op 781-642-5900.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.