Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Map
  • CARTO helpdeskcontacten

CARTO helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van CARTO probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van CARTO. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van CARTO opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van CARTO door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

CARTO Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van CARTO

CARTO Email support

support@carto.com

Chat met de vertegenwoordiger van CARTO

CARTO Live chat support

Niet van toepassing

Bel met de klantenondersteuning van CARTO

CARTO Calcenter support

+1 917-463-3232

Neem deel aan de discussies van het gemeenschapsforum van CARTO

CARTO Forum

Niet van toepassing

Contacten voor ondersteuning via sociale media

CARTO Instagram

CARTO Instagram

Niet van toepassing

CARTO Facebook pagina

CARTO Facebook pagina

facebook.com/CartoDB

CARTO Twitter

CARTO Twitter

twitter.com/CARTO

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

CARTO Algemene voorwaarden

CARTO Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

CARTO Privacybeleid

CARTO Privacybeleid

Niet van toepassing

CARTO Beveiligingsbeleid

CARTO Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

CARTO AVG

CARTO AVG

Niet van toepassing

CARTO Wikipedia Page

CARTO Wikipedia Page

Niet van toepassing

CARTO Partner programma

CARTO Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

Wat is CARTO?

CARTO is een SaaS-cloudcomputingplatform (Software as a Service) dat GIS, webkaarten en wetenschappelijke hulpmiddelen voor ruimtelijke gegevens biedt.

Welke ondersteuning biedt CARTO?

Het klantenserviceteam van CARTO biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.

 

 

Hoe neem ik contact op met CARTO?

U kunt contact opnemen met CARTO door hen een email te sturen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

 

 

Wat is het emailadres van CARTO?

U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@carto.com.

Heeft CARTO live chat?

Nee, CARTO heeft geen live chatondersteuning.

 

 

Hoe spreek ik met iemand van CARTO?

Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +1 917-463-3232.

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.