Het lijkt erop dat u de klantenservice van Checkfront probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Checkfront. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Checkfront opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Checkfront door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Met behulp van het online boekings- en reserveringssysteem Checkfront kunnen bedrijven vanaf één plek al hun reserveringen en boekingen beheren. Door klanten een eenvoudig boekingssysteem te bieden, is het bedoeld om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van hun processen en het verbeteren van de klantenservice.
Bedrijven kunnen met Checkfront een op maat gemaakte boekingspagina ontwikkelen die in hun website kan worden geïntegreerd of via een specifieke URL kan worden bereikt. Consumenten kunnen door de op deze website aangeboden diensten bladeren, prijzen en beschikbaarheid bekijken en online afspraken of reserveringen maken. Samen met het ondersteunen van betalingsverwerking, maakt Checkfront integratie mogelijk met bekende betalingsverwerkers zoals PayPal en Stripe.
Checkfront biedt naast de boekings- en reserveringsfuncties een verscheidenheid aan administratietools om bedrijven te helpen bij het bijhouden van reserveringen, het controleren van hun inventaris en het genereren van prestatierapporten. Bovendien maakt het verbindingen mogelijk met andere populaire zakelijke applicaties zoals Salesforce, Google Analytics en QuickBooks.
Verschillende sectoren, waaronder touroperators, verhuurbedrijven en evenementenplanners, gebruiken Checkfront. Het biedt organisaties een gratis proefperiode om de mogelijkheden te testen voordat ze een abonnement nemen en biedt een verscheidenheid aan tariefplannen om aan uiteenlopende eisen te voldoen, van kleine bedrijven tot grote ondernemingen.
De medewerkers van de klantenservice van Checkfront bieden ondersteuning via de volgende media: contactformulier, email, telefonische ondersteuning, sociale media en selfservice-ondersteuning in de vorm van een kennisbank of communityforum.
U kunt de volgende acties ondernemen om efficiënt contact op te nemen met Checkfront. U kunt de Checkfront-website bezoeken en de knop Ondersteuning selecteren in de rechterbovenhoek van het scherm.
U kunt ook contact met hen opnemen via de optie “Contact” op hun hoofdwebsite. Afhankelijk van uw vraag kunt u hier de meest geschikte contactmethode selecteren. Er zijn verschillende manieren om met Checkfront in contact te komen, waaronder door ze te bellen op +1 (250) 999-2209 of door een email te schrijven naar support@checkfront.com. E-mailreacties van Checkfront worden doorgaans binnen 24 uur beantwoord.
U kunt het telefoonnummer voor uw regio vinden door naar de ondersteuningswebsite te gaan en uit verschillende opties te kiezen, waaronder een internationaal telefoonnummer of een nummer voor de VS en Canada.
U kunt ook toegang krijgen tot de kennisbank of het communityforum van Checkfront door op de Support-pagina te klikken. als u op zoek bent naar zelfhulpmateriaal. U kunt meer te weten komen over de mogelijkheden van Checkfront en een verscheidenheid aan problemen oplossen met behulp van de artikelen en tutorials die u hier vindt.
Tenslotte zijn er verschillende sociale mediakanalen, als er snel onderzoek moet worden gedaan. Voor zakelijke vragen kunnen klanten het LinkedIn profiel van het bedrijf gebruiken.
Het boekingsbeheerplatform van Checkfront helpt u ervaringen te verkopen, uw middelen te beheren en uw bedrijf te laten groeien.
Het klantenserviceteam van Checkfront biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media-ondersteuning, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Checkfront door ze te mailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de social media platforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@checkfront.com
Nee, Checkfront heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +1 (250) 999-2209.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.