Het lijkt erop dat u de klantenservice van Clover probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Clover. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Clover opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Clover door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Clover is een verkooppunt- en betalingsplatform dat is ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven te helpen betalingen te accepteren, inventaris bij te houden en hun bedrijf te beheren. De productsuite van Clover omvat creditcardlezers, kassasystemen, betaalterminals en software om de bedrijfsvoering te beheren. Het biedt ook een verscheidenheid aan diensten, zoals loyaliteitsprogramma’s, personeelsbeheer en analyses.
Clover biedt veel ondersteuningskanalen aan klanten met al hun vragen of problemen. Ze bieden een verscheidenheid aan methoden, van email, telefoon, kennisbank en ook sociale media. Hun klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar om ervoor te zorgen dat klanten de hulp kunnen krijgen die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben.
Als u om welke reden dan ook contact wilt opnemen met Clover, zijn er verschillende mogelijkheden. De eenvoudigste manier om contact op te nemen is per telefoon op + 855-809-2144 of email ze op support@clover.com. U kunt ook hun kennisbank gebruiken die altijd beschikbaar is. De kennisbank biedt een verscheidenheid aan nuttige bronnen, zoals veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen en zelfstudies. Last but not least kunt u snelle ondersteuning krijgen via de sociale media van het bedrijf. Clover gebruikt platforms zoals Facebook, Instagram of Twitter.
Met Clover kunt u loyaliteitsbeloningen en voordelen verdienen bij uw favoriete lokale bedrijven.
Het klantenserviceteam van Clover biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice.
U kunt contact opnemen met Clover door ze te emailen, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. U kunt ook hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@clover.com
Nee, Clover heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op 855-809-2144
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.