Contactgegevens en klantenservice informatie van Deezer in Nederlands.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Deezer probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Deezer. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Deezer opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Deezer door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Deezer is een muziekstreamingdienst waarmee gebruikers op verzoek naar een breed scala aan nummers, albums en afspeellijsten kunnen luisteren. De dienst werd gelanceerd in 2007 en is beschikbaar in meer dan 180 landen over de hele wereld.
Met Deezer kunnen gebruikers luisteren naar muziek uit een uitgebreide bibliotheek van meer dan 73 miljoen nummers, evenals toegang krijgen tot gepersonaliseerde aanbevelingen en samengestelde afspeellijsten. De dienst biedt verschillende abonnementsopties, waaronder een gratis versie met advertenties, evenals premium plannen die extra functies bieden zoals offline luisteren, hoogwaardig geluid en geen advertenties.
Naast zijn muziekstreamingdienst biedt Deezer ook een scala aan producten en diensten voor bedrijven, waaronder achtergrondmuziek voor winkels, sportscholen en restaurants, evenals een platform voor artiesten en labels om hun muziek online te verspreiden.
Email, telefoongesprek, live chat of het plaatsen van een opmerking op één van hun sociale media-accounts of contactformulier, zijn allemaal manieren om contact op te nemen met Deezer. Als u liever selfservice-ondersteuning krijgt, kunt u ook hun gemeenschapsforum of kennisbank gebruiken.
De meest effectieve manier om contact op te nemen met Deezer is door uw verzoek te schrijven via de live chatfunctie op hun website, of door ze te bellen op + 33 (0)1 84 25 25 00. Het live chatpictogram bevindt zich aan de rechterkant, onderaan hun website. Afhankelijk van de optie die u kiest, moet u mogelijk inloggen op uw Deezer-account via sociale media, of uw naam opgeven, voordat u verdergaat met het invullen van een formulier met uw vraag of klacht.
U kunt ook een email sturen naar support@deezer.com om in contact te komen met Deezer. Als u een vraag heeft of hulp nodig heeft met hun service, kunt u uitstekend beginnen door een email te sturen naar dit adres, dat wordt gecontroleerd door hun klantenondersteuningsteam. U heeft de mogelijkheid om de kennisbank voor selfservice-ondersteuning te bezoeken, aangeboden door Deezer, als u liever zelf op zoek gaat naar de antwoorden. Hier vindt u artikelen en antwoorden op veelgestelde vragen (FAQ’s) die een verscheidenheid aan onderwerpen behandelen, waaronder accountbeheer, technische problemen en betalingsalternatieven. Dezelfde functie heeft een communityvorm, waarbij ook ondersteuning wordt geboden door collega-klanten.
Als alternatief is er een contactformulier of sociale media-accounts van het bedrijf, waar u snel antwoord kunt krijgen. Vanaf sociale media-accounts zijn Twitter, Facebook of Instagram op elk moment beschikbaar.
Ongeacht de methode die u kiest, zorg ervoor om zoveel mogelijk details te verstrekken om Deezer te helpen uw vraag te begrijpen en een tijdige en nauwkeurige reactie te geven.
Deezer is een aanbieder van muziekstreamingservices die zijn ontworpen om gepersonaliseerde muzieknummers aan te bieden.
Het klantenserviceteam van Deezer biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media-ondersteuning, forumondersteuning .
U kunt contact opnemen met Deezer door ze te emailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun communityforum gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@deezer.com
Nee, Deezer heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +33 (0)1 84 25 25 00
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.