Vind contactgegevens voor klantenondersteuning van Digital, waaronder sociale media en selfservice-ondersteuning. Bekijk ook juridische informatie en veelgestelde vragen.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Digital probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Digital. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Digital opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Digital door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Digital vertegenwoordigt een website die beoordelingen, vergelijkingen en koopgidsen biedt voor verschillende digitale producten en diensten die nuttig zijn voor kleine ondernemers. Hieronder vallen webhosting, websitebouwers, projectmanagementtools, boekhoudsoftware en vele anderen. Het doel van de website is om kleine ondernemers te helpen geïnformeerde beslissingen te nemen over de producten en diensten die ze nodig hebben om hun bedrijven effectief te runnen. De website biedt ook artikelen en bronnen met betrekking tot ondernemerschap, marketing en andere onderwerpen die relevant zijn voor kleine ondernemers.
Het team van de Digital klantenonersteuning biedt ondersteuning via social media, de kennisbank en selfservice.
Om contact op te nemen met de klantenondersteuning van Digital vult u het contactformulier in met uw naam, emailadres en een kort bericht met een beschrijving van uw probleem of vraag. Klik op de knop “Verzenden” om uw bericht te verzenden. U kunt ook een bericht sturen op hun sociale mediakanalen. Ze zijn actief op Facebook, Twitter en LinkedIn en u kunt ze daar een direct bericht sturen.
Volg deze stappen om contact op te nemen met de klantenondersteuning van Digital via sociale media. Log in op uw sociale media-account (Facebook, Twitter of LinkedIn). Zoek naar de officiële pagina of het account van Digital. Zodra u hun pagina of account hebt gevonden, klikt u op de knop “Bericht” of “Bericht verzenden”. Schrijf uw bericht met een beschrijving van uw probleem of vraag. Klik op de knop “Verzenden” om uw bericht te verzenden. U kunt binnen een redelijke tijd een reactie verwachten van het klantenondersteuningsteam van Digital. Houd er rekening mee dat de responstijd kan variëren, afhankelijk van de complexiteit van uw probleem en het aantal vragen dat zij ontvangen.
Tenslotte is er ook een selfservicekennisbank beschikbaar om te gebruiken terwijl u op zoek bent naar een snelle oplossing voor uw probleem.
Digital.com is een website die eigenaren van kleine bedrijven helpt bij het maken van de juiste aankoopkeuzes.
Het klantenondersteuningsteam van Digital biedt de volgende ondersteuningskanalen: ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Digital door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. U kunt ook hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
Digital heeft geen emailondersteuning.
Nee, Digital heeft geen live chatondersteuning.
Digital heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.