Contactgegevens en ondersteuningskanalen voor klanten van Drip, een bedrijf dat klantgegevens voor ecommerce retailers organiseert voor gepersonaliseerde klantenreizen. Email, telefoon, forum en sociale media ondersteuning beschikbaar.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Drip probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Drip. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Drip opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Drip door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Drip vertegenwoordigt een ecommerce marketingautomatiseringsplatform dat bedrijven van alle groottes helpt om hun marketing- en verkoopprocessen te automatiseren. Het biedt een reeks tools voor bedrijven om emailcampagnes te maken en beheren, klantengedrag bij te houden en gegevens te analyseren om hun marketingstrategieën te verbeteren.
Met Drip kunnen bedrijven gepersonaliseerde emailcampagnes creëren, hun publiek segmenteren op basis van gedrag en demografie, en het interacties van hun klanten met hun website, emails en sociale media volgen. Het platform integreert ook met populaire ecommerce platforms zoals Shopify, WooCommerce en Magento, waardoor bedrijven hun klantengegevens kunnen synchroniseren en hun verkoopprocessen kunnen automatiseren.
Drip is ontworpen om bedrijven te helpen hun omzet te verhogen door meer leads om te zetten in klanten en bestaande klanten te koesteren om hun levensduurwaarde te vergroten. De geavanceerde functies van het platform, zoals splitstesten, geautomatiseerde workflows en geavanceerde rapportage, maken het een ideale keuze voor bedrijven die hun ecommerceactiviteiten willen opschalen.
U kunt contact opnemen met Drip door ze een email te sturen, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten via hun sociale media-ondersteuning. Als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning en informatie wilt krijgen over de nieuwste onderwerpen, kunt u ook gebruik maken van hun consumentenforum samen met de kennisbank.
De snelste manier om in contact te komen met de klantenondersteuning van Drip, is door hun officiële ondersteuningslijn te bellen op + 45 69 17 16 10. Als u onmiddellijke hulp nodig heeft, is het bellen van hun ondersteuningslijn de beste optie. U kunt ook hun website bezoeken en op de link “Contact” in de voettekst van de website klikken. Dit brengt u naar een pagina en secties, waar u wordt doorverbonden met de juiste persoon, afhankelijk van het onderwerp van uw vraag. Er zijn secties inclusief Gebruikershandleiding of API-documentatie, en u kunt kiezen op basis van uw vraag.
U kunt de klantenondersteuning van Drip ook rechtstreeks emailen op laura.gee@drip.com of ze een bericht sturen op hun social media-accounts, zoals Twitter strong> of Facebook, Instagram of voor professionals op zoek naar werk, er is LinkedIn beschikbaar. U kunt ze ook een direct bericht (DM) sturen door op de knop “bericht” op hun sociale mediaprofiel te klikken of hun officiële account te volgen.
Wanneer u contact opneemt met Drip via sociale media, zorg er dan voor dat u zo veel mogelijk details over uw probleem of vraag geeft, zodat zij u beter kunnen helpen. Het is ook een goed idee om uw emailadres of andere contactgegevens op te geven voor het geval ze privé contact met u moeten opnemen.
Als alternatief is het gemeenschapsforum een plek waar u door bestaande berichten kunt bladeren of een nieuw bericht kunt maken. Zodra u uw bericht hebt gepost, kunnen andere leden van de Drip-gemeenschap, inclusief hun medewerkers, het zien en reageren met nuttig advies of oplossingen. Wanneer u uw probleem op het gemeenschapsforum plaatst, is het belangrijk om duidelijk en beknopt te zijn in uw bericht en zo veel mogelijk details over uw probleem of vraag te geven. Dit zal anderen helpen uw probleem beter te begrijpen en nauwkeurigere en behulpzamere antwoorden te geven.
Tenslotte, als geen van de bovengenoemde ondersteuningsvormen geschikt voor u is, kunt u proberen inspiratie op te doen dankzij de kennisbank van het bedrijf. Er zijn verschillende onderwerpen beschikbaar voor elke bezoeker, samen met handige handleidingen.
Drip organiseert klantengegevens die worden gebruikt door ecommerce retailers om gepersonaliseerde klantenreizen via meerdere kanalen op grote schaal mogelijk te maken.
Het klantenondersteuningsteam van Drip biedt de volgende ondersteuningskanalen aan: email, ondersteuning via sociale media, telefoongesprekken, contactformulier of forum en gemeenschapsondersteuning.
U kunt contact opnemen met Drip door hen te emailen, hun hotline te bellen of hen een bericht achter te laten via hun sociale media-ondersteuning. Als alternatief kunt u hun consumentenforum gebruiken, als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning en informatie wilt krijgen over de nieuwste onderwerpen.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar laura.gee@drip.com.
Nee, Drip heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn + 45 69 17 16 10.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.