Het lijkt erop dat u de klantenservice van DSers probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van DSers. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van DSers opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van DSers door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
DSers is toegewijd aan het helpen van dropshippers om AliExpress dropshipping-activiteiten te laten groeien en online winkels zoals Shopify, Wix en Woocommerce-winkels op te schalen.
Het klantenserviceteam van DSers biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media, selfservice-ondersteuning en live chatondersteuning.
U kunt contact opnemen met DSers door ze te emailen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning. Of u kunt ze een bericht sturen via het live chatkanaal.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar support@dsers.com.
Ja, u kan gaan naardeze pagina om de chatknop te vinden.
DSers biedt geen callcenterondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.