Het lijkt erop dat u de klantenservice van Fresha probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Fresha. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Fresha opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Fresha door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Fresha, voorheen Shedul, is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor afsprakenplanning en bedrijfsbeheer.
Fresha, voorheen Shedul, is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor afsprakenplanning en bedrijfsbeheer. ย
Het klantenserviceteam van Fresha biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Fresha door een email te sturen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar info@shedul.com.
Nee, Fresha heeft geen live chatondersteuning.
Shedul heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geรฏnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.