Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Map
  • Hesk helpdeskcontacten

Hesk helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Hesk probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Hesk. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Hesk opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Hesk door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Hesk Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van Hesk

Hesk Email support

info@sysaid.com

Chat met de vertegenwoordiger van Hesk

Hesk Live chat support

Niet van toepassing

Bel met de klantenondersteuning van Hesk

Hesk Calcenter support

1-800-686-7047

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Hesk Instagram

Hesk Instagram

Niet van toepassing

Hesk Facebook pagina

Hesk Facebook pagina

Niet van toepassing

Hesk Twitter

Hesk Twitter

twitter.com/HESKdotCOM

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Hesk Algemene voorwaarden

Hesk Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Hesk Privacybeleid

Hesk Privacybeleid

Niet van toepassing

Hesk Beveiligingsbeleid

Hesk Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Hesk AVG

Hesk AVG

Niet van toepassing

Hesk Wikipedia Page

Hesk Wikipedia Page

Niet van toepassing

Hesk Partner programma

Hesk Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

Wat is Hesk?

Hesk is de software die helpdeskmogelijkheden biedt aan informatietechnologie (IT) organisaties.

Welke ondersteuning biedt Hesk?

Het klantenserviceteam van Hesk biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media-ondersteuning, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.

Hoe kom ik in contact met Hesk?

U kunt contact opnemen met Hesk door hen een email te sturen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

Wat is het emailadres van Hesk?

U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar info@sysaid.com.

 

Heeft Hesk live chat?

Nee, de Hesk heeft geen live chat-ondersteuning.

 

Hoe spreek ik met iemand van Hesk?

Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op 1-800-686-7047.

 

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.