Contactgegevens voor de klantenservice van JazzHR, inclusief e-mail, telefoonnummer en kennisbank. Ondersteuning via sociale media is ook beschikbaar.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van JazzHR probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van JazzHR. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van JazzHR opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van JazzHR door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
JazzHR is een online wervingsplatform waarmee bedrijven vacatures, het volgen van sollicitanten en het beheer van kandidaten op één plek kunnen stroomlijnen. Het platform biedt ook wervingsanalyses om inzicht te geven in de wervingsprestaties van een bedrijf, zodat ze verbeterpunten beter kunnen identificeren. Bovendien integreert het platform met bestaande tools zoals LinkedIn Recruiter en Greenhouse.
De callcenterdiensten van JazzHR zijn beschikbaar van 08.00 uur tot 20.00 uur (ET), met ervaren klantenservicemedewerkers die vragen over elk onderdeel van het platform kunnen beantwoorden. Hierdoor kunnen klanten hun vragen op een efficiënte manier laten beantwoorden door ervaren vertegenwoordigers.
Selfservice-ondersteuning wordt geboden via hun kennisbank die gedetailleerde antwoorden op veelgestelde vragen en gedetailleerde handleidingen bevat. Klanten kunnen gemakkelijk de informatie vinden die ze nodig hebben zonder directe hulp van vertegenwoordigers van de klantenservice.
Ondersteuning voor sociale media wordt aangeboden via Twitter-, Facebook-, Instagram– en LinkedIn-accounts die zijn toegesneden op het geven van snelle antwoorden, tips & trucs en nuttige bronnen met betrekking tot de producten van JazzHR & Diensten. Klanten kunnen ze rechtstreeks tweeten of op een van hun Facebook-pagina’s posten met al hun vragen.
JazzHR is een krachtig, gebruiksvriendelijk, sollicitantenvolgsysteem dat speciaal is ontwikkeld om bedrijven te helpen hun wervingsdoelen te overtreffen.
Het klantenserviceteam van JazzHR biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice.
U kunt contact opnemen met JazzHR door ze te emailen, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. U kunt ook hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@jazzhr.com of hello@jazzhr.com.
Nee, JazzHR heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever dek klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op (888) 885.5299.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.