Contactgegevens voor klantenondersteuning van JetBrains, waaronder e-mail, live chat, callcenter en sociale media-ondersteuning. Ook bieden ze diensten zoals kennisbanken en forum.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van JetBrains probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van JetBrains . We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van JetBrains opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van JetBrains door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
JetBrains is een softwareontwikkelingsbedrijf dat een geïntegreerde ontwikkelomgeving (IDE) biedt voor een breed scala aan talen, zoals Java, JavaScript, Python, Ruby, Go en meer. Het bedrijf biedt ook een uitgebreide set tools voor softwareteams om samen te werken aan projecten.
Het eerste klantondersteuningskanaal dat door JetBrains wordt aangeboden, is een uitgebreide kennisbank met veelgestelde vragen en how-to’s over onderwerpen die verband houden met de producten en diensten van het bedrijf. De informatie in de kennisbank wordt voortdurend bijgewerkt, zodat klanten zelf snel en gemakkelijk antwoorden op hun specifieke vragen kunnen vinden.
Een ander klantenondersteuningskanaal dat door JetBrains wordt aangeboden, is ondersteuning via sociale media, waar klanten rechtstreeks contact kunnen opnemen met het bedrijf voor hulp of advies over producten en diensten. Dit toegankelijke platform stelt klanten in staat om online in realtime contact te maken met JetBrains-teamleden met al hun vragen of opmerkingen.
JetBrains biedt ook een callcenterondersteuning, waardoor klanten de mogelijkheid krijgen om rechtstreeks te spreken met productspecialisten of vertegenwoordigers die goed geïnformeerd zijn over hun producten en diensten. Klanten kunnen gepersonaliseerde antwoorden krijgen van medewerkers, die graag helpen bij het oplossen van eventuele problemen die zich voordoen bij het gebruik van de producten van het bedrijf.
JetBrains is 's werelds toonaangevende leverancier van professionele ontwikkelingstools.
Het klantenserviceteam van JetBrains biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met JetBrains door ze te mailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale media platforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar sales@jetbrains.com
Nee, JetBrains heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +420 241 722 501
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.