Het lijkt erop dat u de klantenservice van Joomag probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Joomag. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Joomag opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Joomag door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Joomag is een online platform voor het maken, delen en verspreiden van digitale publicaties. Via hun cloudgebaseerde technologieรซn kunnen individuen, uitgevers en bedrijven eenvoudig interactieve tijdschriften, ebooks en catalogi maken en ontwerpen. Joomag biedt ook een reeks aanpassingsmogelijkheden voor elk afzonderlijk tijdschrift dat wordt gemaakt, inclusief de mogelijkheid om audio, video, diavoorstellingen en andere inhoud toe te voegen.
Joomag biedt verschillende ondersteuningsopties voor zijn klanten om ervoor te zorgen dat ze de hulp krijgen die ze nodig hebben. Het bedrijf heeft een live chatondersteuningsdienst, waarmee klanten in realtime vragen kunnen stellen en antwoorden van experts kunnen ontvangen.
Bovendien kunnen klanten profiteren van de Joomag callcenterservice waar ervaren personeel klaar staat om advies te geven en eventuele vragen of opmerkingen te beantwoorden. De ondersteuning van het callcenter is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur PST.
Het bedrijf biedt ook een selfservice-optie waarmee klanten online toegang hebben tot handige zelfstudies, veelgestelde vragen en gebruikershandleidingen om de problemen of technische problemen waarmee ze worden geconfronteerd snel op te lossen.
Ten slotte is het ondersteuningsteam voor sociale media van Joomag direct beschikbaar om snel te reageren op klanten via meerdere platforms zoals Facebook, Twitter of Instagram. Klanten kunnen Joomag op sociale media een bericht sturen met hun problemen en krijgen snelle reacties van gekwalificeerde vertegenwoordigers.
Joomag is het alles-in-รฉรฉn platform dat grote en kleine bedrijven in staat stelt om hun interactieve inhoud te creรซren, distribueren, volgen en er geld mee te verdienen.
Het klantenserviceteam van Joomag biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, live chat, callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice.
U kunt contact opnemen met Joomag door ze te emailen, een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. U kunt ook hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar info@joomag.com
Ja, Joomag heeft live chatondersteuning. Ga naar de website en vind een chatknop: https://www.joomag.com/
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +1 800-657-7955
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geรฏnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.