Het lijkt erop dat u de klantenservice van Kaggle probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Kaggle. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Kaggle opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Kaggle door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Kaggle biedt een aanpasbare Jupyter Notebooks-omgeving zonder setup.
Kaggle biedt een aanpasbare Jupyter Notebooks-omgeving zonder setup.
Het klantenserviceteam van Kaggle biedt de volgende ondersteuningskanalen: ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
YU kunt contact opnemen met Kaggle door een bericht achter te laten op een van de social media platforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
Kaggle heeft geen emailondersteuning.
Nee, Kaggle heeft geen live chatondersteuning.
Kaggle heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.