Contactgegevens van Klantenservice Kajabi voor vragen via email, live chat of sociale media. Lees de Algemene voorwaarden en het Privacybeleid
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Kajabi probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Kajabi. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Kajabi opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Kajabi door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Kajabi is een alles-in-één platform waarmee ondernemers en makers van inhoud hun bedrijf kunnen starten door websites, cursussen, lidmaatschappen en digitale producten te maken. Het biedt krachtige tools voor marketing, het beheren van klanten, het hosten van video’s en webinars en het bijhouden van verkopen en statistieken.
Kajabi biedt een scala aan klantenondersteuningskanalen om gebruikers te helpen het meeste uit hun platform te halen. Kajabi biedt directe emailondersteuning voor technische en factureringsgerelateerde vragen, ontworpen om specifieke vragen te beantwoorden en up-to-date informatie over hun platform te bieden. Bovendien bevat hun speciale ondersteuningscentrum documentatie en tutorials die gebruikers door de belangrijkste functies leiden, samen met antwoorden op veelgestelde vragen over Kajabi-producten.
Kajabi biedt klantenondersteuning vijf dagen per week (maandag – zaterdag) van 9.00 – 17.00 uur.
De kennisbank biedt informatie over productkenmerken, technische problemen, best practices, facturering en meer. Bovendien bevat de blogpagina van Kajabi handige tutorials die kunnen worden gebruikt om de antwoorden met betrekking tot specifieke onderwerpen te vinden en op de hoogte te blijven van nieuwe wijzigingen of updates binnen het platform..
Kajabi biedt klanten ook toegang tot een actief communityforum waar ervaren gebruikers relatief eenvoudige vragen van andere leden kunnen beantwoorden en berichten kunnen plaatsen over eventuele problemen die ze tegenkomen tijdens het gebruik van het platform. Ten slotte kunnen klanten altijd op de hoogte blijven van productupdates en tips door Kajabi’s blog te volgen of zich te abonneren op de wekelijkse nieuwsbrief die ze versturen.
Alles-in-één platform waarmee u eenvoudig online cursussen kunt maken, marketingcampagnes kunt lanceren, bestemmingspagina's kunt maken en meer.
Het klantenserviceteam van Kajabi biedt de volgende ondersteuningskanalen: live chatondersteuning, email, ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Kajabi door ze te emailen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar support@kajabi.com
Ja, Kajabi biedt live chatondersteuning. Ga naar hun website en klik op "Chat met ons" in het gedeelte Ondersteuning in hun voettekst.
Kajabi heeft geen telefonische klantenservice.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.