Contactgegevens voor Khoros helpdesk
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Khoros probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Khoros. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Khoros opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Khoros door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Khoros is een softwareplatform dat digitale betrokkenheid en kunstmatige intelligentie (AI) combineert om bedrijven te helpen betekenisvolle relaties met hun klanten te creëren. Het biedt tools zoals chatbots, berichten, forums en analyses die klantinzichten kunnen ontsluiten om betere relaties met hen op te bouwen.
Khoros’ klantensupportservices zijn ontworpen om het voor bedrijven gemakkelijker te maken om in contact te blijven met hun klanten. Het supportteam is 24/7 beschikbaar en houdt klanten op de hoogte van eventuele mogelijke problemen die zich voordoen.
Khoros biedt een verscheidenheid aan opties voor het krijgen van ondersteuning van de klantenservice, zoals live chat, kennisbank, callcenter en sociale media. Met de live chat functie kunnen klanten gemakkelijk in contact komen met het team voor snelle antwoorden en probleemoplossing.
De kennisbank biedt uitgebreide informatie over producten en functies, waardoor klanten snel kunnen begrijpen hoe ze deze op de juiste manier moeten gebruiken.
Indien nodig kunnen klanten rechtstreeks in verbinding worden gebracht met een medewerker in een callcenter die meer gedetailleerde hulp kan bieden.
Om de best mogelijke ervaring te garanderen, streeft Khoros er voortdurend naar om hun klantenondersteuningsdiensten te verbeteren door actief feedback te verzamelen van haar gebruikers en verbeteringen door te voeren op basis van die inzichten. Dit zorgt ervoor dat afzenders te allen tijde toegang hebben tot het hoogste serviceniveau.
Khoros is het toonaangevende, digital-first platform voor klantenbetrokkenheid.
Het klantenserviceteam van Khoros biedt de volgende ondersteuningskanalen: live chat, callcenter, sociale media-ondersteuning, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Khoros door een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
Khoros heeft geen emailondersteuning.
Ja, Khoros heeft live chatondersteuning. Ga naar de site en vind een chatknop: https://khoros.com/
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +15122014090
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.