Het lijkt erop dat u de klantenservice van Line probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Line. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Line opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Line door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Line is een software & internet bedrijf. Line is een gratis app voor directe communicatie op elektronische apparaten zoals smartphones, tabletcomputers en pc's.
Het klantenserviceteam van Line biedt de volgende ondersteuningskanalen: ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met het Line-ondersteuningsteam door een bericht achter te laten op een van de sociale-mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
Line heeft geen emailondersteuning.
Nee, Line heeft geen ondersteuning voor live chat.
Line heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.