Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Map
  • Mobirise helpdeskcontacten

Mobirise helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Mobirise probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Mobirise. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Mobirise opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Mobirise door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Mobirise Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van Mobirise

Mobirise Email support

support@mobirise.com

Chat met de vertegenwoordiger van Mobirise

Mobirise Live chat support

Niet van toepassing

Bel met de klantenondersteuning van Mobirise

Mobirise Calcenter support

Niet van toepassing

Meer informatie over de producten van Mobirise

Mobirise Kennisbank

https://mobirise.com/help/faq/

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Mobirise Instagram

Mobirise Instagram

instagram.com/mobirise/

Mobirise Facebook pagina

Mobirise Facebook pagina

facebook.com/Mobirise/

Mobirise Twitter

Mobirise Twitter

twitter.com/mobirise

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Mobirise Algemene voorwaarden

Mobirise Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Mobirise Privacybeleid

Mobirise Privacybeleid

Niet van toepassing

Mobirise Beveiligingsbeleid

Mobirise Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Mobirise AVG

Mobirise AVG

Niet van toepassing

Mobirise Wikipedia Page

Mobirise Wikipedia Page

Niet van toepassing

Mobirise Partner programma

Mobirise Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

What is Mobirise?

Mobirise is een websitebouwer met slepen en neerzetten, waarmee u geweldige responsieve websites kunt maken.

Welke ondersteuning biedt Mobirise?

Het klantenserviceteam van Mobirise biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.

 

Hoe neem ik contact op met Mobirise?

U kunt contact opnemen met Mobirise door een email te sturen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

Wat is het emailadres van Mobirise?

U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@mobirise.com

Heeft Mobirise live chat?

Nee, Mobirise heeft geen live chatondersteuning.

 

Hoe spreek ik met iemand van Mobirise?

Mobirise heeft geen telefonische klantenondersteuning.

 

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.