Contactgegevens voor klantenondersteuning van Moodle, inclusief links naar sociale media, kennisbank en partnerprogramma. Verder informatie over ondersteuningskanalen en juridische contacten.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Moodle probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Moodle. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Moodle opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Moodle door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Moodle is een robuust en volledig uitgerust open source platform voor leren met als missie om docenten in staat te stellen onze wereld te verbeteren.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
First, try using the button “Send my details via email”.
It is possible to reset the admin user’s password using command line tools provided with Moodle.
Failing that, if you can access the database using an administration tool, you can modify a password there. Passwords for all users, including admin, are stored as cryptographic hashes in the table mdl_user. You can manually replace the old hash with md5 value of the new password, it will be upgraded to the strong hash value after the first log-in.
Moodle is and will remain free to download and use in any way you like.
Yes, you can backup a Moodle site or as a teacher you can back up your course and download it (if your role permits it). With appropriate permissions, you can restore your course and/or import parts of courses elsewhere on your site or beyond. This can be particularly useful with Community Hubs (Moodle 2.0 feature).
Moodle is een vertrouwd en uiterst efficiënt Learning Management System (LMS) dat al meer dan 20 jaar op de markt is. Een van de belangrijkste factoren die Moodle onderscheidt van zijn concurrenten is de uitzonderlijke klantenondersteuning. Het bedrijf is trots op zijn snelle en betrouwbare klantenservice, die 24/7 beschikbaar is om gebruikers te helpen met eventuele technische of administratieve problemen. Het beschikt over een toegewijd team van experts die goed zijn toegerust om alle soorten vragen te beantwoorden en tijdig effectieve oplossingen te bieden. Met zijn eersteklas klantenondersteuning zorgt Moodle ervoor dat zijn gebruikers een soepele en probleemloze ervaring hebben tijdens het gebruik van het platform.
Moodle is a robust and full-featured open source platform for learning with a mission of empowering educators to improve our world.
Customer service team of Moodle offers the following support channels: social media support, forum support and self-service support.
You can contact Moodle by leaving them a message on one of the social media platforms. Alternatively, you can use their knowledge base if you prefer self-service support.
Moodle doesn’t have email support. You can contact them by filling out the form: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
No, Moodle doesn't have live chat support.
Moodle doesn't have telephone customer support.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team