Contactgegevens en ondersteuningskanalen van Nakivo voor klantenservice, inclusief telefoon, live chat, email en sociale media.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Nakivo probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Nakivo. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Nakivo opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Nakivo door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Nakivo is een oplossing voor gegevensbescherming en noodherstel voor bedrijven van elke omvang. Het biedt betrouwbare, geautomatiseerde en kosteneffectieve gegevensbescherming voor fysieke, virtuele en cloudomgevingen. Nakivo ondersteunt meer dan 500 leveranciers en technologieën, waaronder VMware, Hyper-V, Amazon EC2, Microsoft Azure en Office 365. Het helpt organisaties hun gegevens en applicaties te beschermen met back-ups, replicatie en siteherstel, en hun rampherstelplannen te testen met reguliere DR-oefeningen.
Nakivo biedt haar klanten technische ondersteuning via verschillende kanalen, waaronder telefoon, email, live chat en webgebaseerde ondersteuningstickets – contactformulier. Klanten hebben ook toegang tot de Nakivo-kennisbank voor bronnen voor zelfhulp, zoals tutorials, gebruikershandleidingen en veelgestelde vragen. Daarnaast biedt Nakivo uitgebreide trainingsopties op locatie en op afstand voor klanten om ervoor te zorgen dat ze het meeste uit hun Nakivo-oplossing kunnen halen. Snelle hulp en inspiratie kunnen klanten vinden via sociale media kanalen, onderaan de website van het bedrijf.
De beste manier om contact op te nemen met de klantenondersteuning van Nakivo is door een verzoek in te dienen op hun website of ze te bereiken via email op support@nakivo.com, samen met telefonische ondersteuning op + 44 207 193 1230. Livechat is 24/7 beschikbaar. U kunt uw vraag ook posten op hun social media-accounts zoals Facebook, Twitter of LinkedIn. Indien gewenst is de selfservice kennisbank altijd beschikbaar, of het communityforum voor snel advies van collega’s.
Nakivo is een robuuste oplossing voor gegevensbescherming voor de virtuele, fysieke, cloud- en SaaS-omgevingen van klanten.
Het klantenserviceteam van Nakivo biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, telefoontjes, live chat, kennisbank, klantenforum of ondersteuning via sociale media.
U kunt contact opnemen met Nakivo door hun hulplijn te bellen, te emailen, de kennisbank, het klantenforum of de live chat te gebruiken. Als alternatief kunt u hun ondersteuning voor sociale media gebruiken.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar support@nakivo.com.
Ja, Nakivo heeft live chatondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun telefoonlijn op +44 207 193 1230.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.