Contactinformatie en ondersteuningskanalen voor Network Advertising Initiative (NAI) klantenservice, waaronder e-mail, callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Network Advertising Initiative probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Network Advertising Initiative . We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Network Advertising Initiative opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Network Advertising Initiative door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
https://www.networkadvertising.org/contact-support/report-problem/general-inquiry
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Het Network Advertising Initiative (NAI), opgericht in 2000, is de toonaangevende zelfregulerende vereniging die uitsluitend bestaat uit externe digitale advertentiebedrijven. Als non-profitorganisatie bevordert het NAi de gezondheid van het online ecosysteem door het handhaven en handhaven van hoge normen voor het verzamelen en gebruiken van gegevens voor online en mobiel adverteren.
Het klantenserviceteam van NAI biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media, forum en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met NAI door ze een email te sturen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met NAI door het formulier in te vullen: https://www.networkadvertising.org/contact-support/report-problem/general-inquiry
Nee, NAI biedt geen ondersteuning voor live chat.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op (813) 530-5191
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.