• Map
  • Nielsen helpdeskcontacten

Nielsen helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Nielsen probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Nielsen. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Nielsen opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Nielsen door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Ga naar https://www.nielsen.com/
A global leader in audience insights, data and analytics, Nielsen shapes the future of media with accurate measurement of what people listen to and watch.

Nielsen Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van Nielsen

Nielsen Email support

Niet van toepassing

Chat met de vertegenwoordiger van Nielsen

Nielsen Live chat support

Niet van toepassing

Bel met de klantenondersteuning van Nielsen

Nielsen Calcenter support

+1.800.864.1224

Neem deel aan de discussies van het gemeenschapsforum van Nielsen

Nielsen Forum

Niet van toepassing

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Nielsen Instagram

Nielsen Instagram

instagram.com/lifeatnielsen/

Nielsen Facebook pagina

Nielsen Facebook pagina

facebook.com/Nielsen/

Nielsen Twitter

Nielsen Twitter

twitter.com/nielsen

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Juridische contacten

Nielsen Algemene voorwaarden

Nielsen Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Nielsen Privacybeleid

Nielsen Privacybeleid

Niet van toepassing

Nielsen Beveiligingsbeleid

Nielsen Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Nielsen AVG

Nielsen AVG

Niet van toepassing

Andere links

Nielsen Wikipedia Page

Nielsen Wikipedia Page

Niet van toepassing

Nielsen Partner programma

Nielsen Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Nielsen is een wereldwijd meet- en data-analysebedrijf dat het meest complete en betrouwbare overzicht biedt van consumenten en markten over de hele wereld.

Common problems and solutions

Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.

Why did Nielsen contact me?

Households were randomly selected to be the “voice” for others in your local area. By participating in our research, you have the opportunity to tell local businesses about your choices and preferences in consumer products and services so that they can serve you better. This is why your participation in the Nielsen Consumer Survey is so important. Your answers will be counted for the many people who were not invited to do the survey.

How do I know it’s research when I pick up the phone?

Many telemarketers start their calls by asking questions, then switch to selling a service or a product. A legitimate market research company will always start by telling you who they are and why they are calling.

If you want to make sure at the beginning of a call whether you are talking to a telemarketer or a research company, stop the caller and ask their ultimate purpose of the call. Ask the person to explain what his or her company does, and what the outcome of the call will be.

Are my answers kept private?

They will never be publicly reported. Protecting your privacy is one of top priorities. All of the information that you provide and that they collect about you will be only used in accordance with the Nielsen Survey Privacy Statement. Nielsen will never give your name or address to any company that wants to sell you things.

Frequently asked questions

Wat is Nielsen?

Nielsen is een wereldwijd meet- en data-analysebedrijf dat het meest complete en betrouwbare overzicht biedt van consumenten en markten over de hele wereld.

 

Welke ondersteuning biedt Nielsen?

Het klantenserviceteam van Nielsen biedt de volgende ondersteuningskanalen: callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.

Hoe neem ik contact op met Nielsen?

U kunt contact opnemen met Nielsen door hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

Wat is het emailadres van Nielsen?

Nielsen heeft geen emailondersteuning. U kunt contact met hen opnemen door het formulier in te vullen:

https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/

Heeft Nielsen live chat?

Nee, Nielsen heeft geen live chatondersteuning.

 

Hoe spreek ik met iemand van Nielsen?

Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +1.800.864.1224

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.