Het lijkt erop dat u de klantenservice van Nielsen probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Nielsen. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Nielsen opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Nielsen door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Nielsen is een wereldwijd meet- en data-analysebedrijf dat het meest complete en betrouwbare overzicht biedt van consumenten en markten over de hele wereld.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
Households were randomly selected to be the “voice” for others in your local area. By participating in our research, you have the opportunity to tell local businesses about your choices and preferences in consumer products and services so that they can serve you better. This is why your participation in the Nielsen Consumer Survey is so important. Your answers will be counted for the many people who were not invited to do the survey.
Many telemarketers start their calls by asking questions, then switch to selling a service or a product. A legitimate market research company will always start by telling you who they are and why they are calling.
If you want to make sure at the beginning of a call whether you are talking to a telemarketer or a research company, stop the caller and ask their ultimate purpose of the call. Ask the person to explain what his or her company does, and what the outcome of the call will be.
They will never be publicly reported. Protecting your privacy is one of top priorities. All of the information that you provide and that they collect about you will be only used in accordance with the Nielsen Survey Privacy Statement. Nielsen will never give your name or address to any company that wants to sell you things.
Nielsen is een wereldwijd meet- en data-analysebedrijf dat het meest complete en betrouwbare overzicht biedt van consumenten en markten over de hele wereld.
Het klantenserviceteam van Nielsen biedt de volgende ondersteuningskanalen: callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Nielsen door hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
Nielsen heeft geen emailondersteuning. U kunt contact met hen opnemen door het formulier in te vullen:
https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/
Nee, Nielsen heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +1.800.864.1224
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.