Het lijkt erop dat u de klantenservice van Podio probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Podio. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Podio opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Podio door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Podio verschuift projectgegevens naar één tool die alle inhoud, gesprekken of processen verzamelt in één samenwerkingspunt.
Podio verplaatst projectgegevens naar één tool die alle inhoud, gesprekken of processen verzamelt in één samenwerkingspunt.
Het klantenserviceteam van Podio biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, sociale media-ondersteuning of forum- en community-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Podio door hen een email te sturen of een bericht te schrijven via ondersteuning voor sociale media. U kunt ook hun consumentenforum gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning en informatie wilt krijgen over de nieuwste onderwerpen.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar mail@podio.com.
Nee, Podio heeft geen live chatondersteuning.
Het bedrijf Podio biedt geen hulplijnondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.