Contactgegevens en ondersteuningskanalen voor klanten van Sage, de wereldwijde leider in technologie voor kleine en middelgrote bedrijven.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Sage probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Sage. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Sage opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Sage door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Sage is de wereldwijde marktleider op het gebied van technologie die kleine en middelgrote bedrijven helpt om optimaal te presteren.
Sage is een bedrijf dat trots is op uitstekende klantenondersteuning. Vanaf het moment dat een klant een van hun producten koopt, worden zij begroet door deskundig en vriendelijk ondersteunend personeel dat toegewijd is aan het bieden van de best mogelijke service. Of het nu via telefoon, e-mail of live chat is, het klantensupportteam van Sage is altijd beschikbaar om eventuele vragen of zorgen die kunnen ontstaan aan te pakken. Ze bieden ook uitgebreide trainingsprogramma’s en middelen om ervoor te zorgen dat hun klanten goed zijn uitgerust om hun producten effectief te gebruiken. Met Sage kunnen klanten topklasse ondersteuning verwachten gedurende hun hele ervaring met het bedrijf.
Sage is de wereldwijde marktleider op het gebied van technologie die kleine en middelgrote bedrijven helpt om optimaal te presteren.
Het klantenserviceteam van Sage biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, social media ondersteuning, forumondersteuning en selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Sage door ze een email te sturen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar global.communications@sage.com
Nee, de Sage heeft geen ondersteuning voor live chat.
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn +44191294 3000
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.