Hier vindt u alle contactgegevens voor klantenondersteuning van SalesForce, waaronder live chat, callcenter en sociale media contacten. Let op dat deze pagina niet verbonden is met het ondersteuningsteam van SalesForce.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van SalesForce probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van SalesForce. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van SalesForce opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van SalesForce door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Salesforce.com is een Amerikaans bedrijf dat zich bezighoudt met de ontwikkeling en distributie van cloudbedrijfssoftware.
Salesforce staat bekend om zijn uitstekende klantenondersteuning, wat één van de belangrijkste factoren is die bijdragen aan het succes als een toonaangevend bedrijf op het gebied van klantenrelatiebeheer (CRM). Het bedrijf biedt een breed scala aan ondersteunende diensten aan zijn klanten, waaronder 24/7 telefonische en online ondersteuning, een uitgebreide kennisbank en diverse trainingsbronnen. Daarnaast beschikt Salesforce over een sterke gemeenschap van gebruikers en experts die altijd bereid zijn om te helpen en beste praktijken te delen. Door de toewijding van het bedrijf om uitstekende klantenondersteuning te bieden, heeft het een reputatie opgebouwd als responsief, deskundig en betrouwbaar, waardoor het een voorkeurskeuze is voor bedrijven van elke omvang.
Salesforce.com is een Amerikaans bedrijf dat zich bezighoudt met de ontwikkeling en distributie van cloudbedrijfssoftware.
Het klantenserviceteam van SalesForce biedt de volgende ondersteuningskanalen: live chat, callcenter, social media ondersteuning, forumondersteuning en selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met SalesForce door een chat te starten met een liveagent op hun website, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice ondersteuning.
SalesForce heeft geen emailondersteuning.
Ja, SalesForce heeft ondersteuning voor live chat. Ga naar de website:https://www.salesforce.com/company/contact-us/?d=cta-glob-footer-10
Als u liever de ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn 1-800-667-6389
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.