Het lijkt erop dat u de klantenservice van Sched probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Sched. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Sched opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Sched door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Sched is het nummer één platform voor sessieregistratie en aanwezigheidsbeheer.
Sched is het nummer één platform voor sessieregistratie en aanwezigheidsbeheer.
Het klantenserviceteam van Sched biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media.
U kunt contact opnemen met Sched door hen te emailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@sched.com
Nee, Sched heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op (+1) 888-312-1777
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.