Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Map
  • Sched helpdeskcontacten

Sched helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Sched probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Sched. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Sched opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Sched door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Sched Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van Sched

Sched Email support

support@sched.com

Chat met de vertegenwoordiger van Sched

Sched Live chat support

Niet van toepassing

Bel met de klantenondersteuning van Sched

Sched Calcenter support

(+1) 888-312-1777

Meer informatie over de producten van Sched

Sched Kennisbank

Niet van toepassing

Neem deel aan de discussies van het gemeenschapsforum van Sched

Sched Forum

Niet van toepassing

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Sched Instagram

Sched Instagram

instagram.com/schedevents/

Sched Facebook pagina

Sched Facebook pagina

facebook.com/schedsched/

Sched Twitter

Sched Twitter

twitter.com/sched

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Sched Algemene voorwaarden

Sched Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Sched Privacybeleid

Sched Privacybeleid

Niet van toepassing

Sched Beveiligingsbeleid

Sched Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Sched AVG

Sched AVG

Niet van toepassing

Sched Wikipedia Page

Sched Wikipedia Page

Niet van toepassing

Sched Partner programma

Sched Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

Wat is Sched?

Sched is het nummer één platform voor sessieregistratie en aanwezigheidsbeheer.

Welke ondersteuning biedt Sched?

Het klantenserviceteam van Sched biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media.

 

Hoe neem ik contact op met Schema?

U kunt contact opnemen met Sched door hen te emailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms.  

 

Wat is het emailadres van Sched?

U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@sched.com

Heeft Sched live chat?

Nee, Sched heeft geen live chatondersteuning.

 

 

Hoe spreek ik met iemand van Schedule?

Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op (+1) 888-312-1777

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.