Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Map
  • Screencast helpdeskcontacten

Screencast helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Screencast probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Screencast. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Screencast opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Screencast door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Screencast Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van Screencast

Screencast Email support

Niet van toepassing

Chat met de vertegenwoordiger van Screencast

Screencast Live chat support

Live chat knop op de website

Bel met de klantenondersteuning van Screencast

Screencast Calcenter support

+1 (517) 879-5929

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Screencast Instagram

Screencast Instagram

Niet van toepassing

Screencast Facebook pagina

Screencast Facebook pagina

facebook.com/TechSmith/

Screencast Twitter

Screencast Twitter

twitter.com/techsmith

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Screencast Algemene voorwaarden

Screencast Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Screencast Privacybeleid

Screencast Privacybeleid

Niet van toepassing

Screencast Beveiligingsbeleid

Screencast Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Screencast AVG

Screencast AVG

Niet van toepassing

Screencast Wikipedia Page

Screencast Wikipedia Page

Niet van toepassing

Screencast Partner programma

Screencast Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

Wat is Screencast?

Een Screencast is een digitale video-opname van uw computerscherm en bevat meestal gesproken tekst.

Welke ondersteuning biedt Screencast?

Het klantenserviceteam van Screencast biedt de volgende ondersteuningskanalen: live chat, callcenter, sociale media-ondersteuning, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.

Hoe neem ik contact op met Screencast?

U kunt contact opnemen met Screencast door een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale-mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

Wat is het emailadres van Screencast?

Screencast heeft geen emailondersteuning. U kunt contact met hen opnemen door het formulier in te vullen: https://support.techsmith.com/hc/en-us/requests/new.

Heeft Screencast live chat?

Ja, Screencast heeft ondersteuning voor live chat. Ga naar de website: https://support.techsmith.com/hc/en-us/categories/203255908?utm_source=product&utm_medium=screencast&utm_campaign=unknown

Hoe spreek ik met iemand van Screencast?

Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +1 (517) 879-5929.

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.