Contactgegevens en ondersteuningskanalen voor de klantenservice van Sony, inclusief email, live chat, callcenter en sociale media-ondersteuning. Daarnaast vind je hier de juridische contacten en informatie over de locatie van Sony.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Sony probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Sony. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Sony opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Sony door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
https://us.community.sony.com/
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Sony is een toonaangevende fabrikant van audio-, video-, communicatie- en informatietechnologieproducten voor de consumenten- en professionele markt.
Sony staat bekend om zijn uitstekende klantenservice, wat een van de belangrijkste redenen is voor zijn trouwe klantenbestand. Het bedrijf biedt meerdere kanalen voor ondersteuning, waaronder telefoon, e-mail, live chat en sociale media, waardoor het voor klanten handig is om hun problemen snel op te lossen. Het klantenserviceteam van Sony is goed opgeleid en deskundig, en biedt snelle en effectieve oplossingen voor alle productgerelateerde zorgen. Het bedrijf heeft ook een uitgebreide FAQ-sectie en klantenforums, waar gebruikers antwoorden kunnen vinden op veelvoorkomende vragen. Met zijn toewijding aan klanttevredenheid heeft Sony een sterke reputatie opgebouwd voor zijn uitzonderlijke klantenservices.
Sony is een toonaangevende fabrikant van audio-, video-, communicatie- en informatietechnologieproducten voor de consumenten- en professionele markt.
Het klantenserviceteam van Sony biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, live chat, callcenter, sociale media-ondersteuning, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Sony door hen een email te sturen, een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Sony door het formulier in te vullen: https://us.esupport.sony.com/support/s/contact-email?
Ja, Sony heeft ondersteuning voor live chat. Ga naar this site, select category and start chat with their support.
Als u liever de klanteondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op 1-239-245-6356
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team