Contactgegevens voor klantenondersteuning van Upserve, inclusief email, telefoon en sociale media.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Upserve probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Upserve. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Upserve opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Upserve door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Upserve is een toonaangevende aanbieder van op de cloud gebaseerde oplossingen voor restaurantbeheer. Opgericht in 2011, is de missie van het bedrijf om restauranthouders te helpen hun bedrijven slimmer en efficiënter te runnen. Hun assortiment producten omvat een kassasysteem, online bestellen en analysetools die restaurants helpen om de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en de bedrijfsvoering te stroomlijnen.
Upserve’s point-of-sale systeem is ontworpen om het bestelproces eenvoudig en efficiënt te maken. Het beschikt over een touchscreen-interface, intuïtieve navigatie en geïntegreerde betalingsverwerking die helpt om klanttransacties te stroomlijnen. Het biedt ook een verscheidenheid aan functies die zijn ontworpen om het leven van restauranthouders gemakkelijker te maken, zoals klantprofielen die het gemakkelijk maken om klantbestellingen bij te houden, loyaliteitsprogramma’s en een uitgebreide rapportagesuite.
Upserve’s online bestelsysteem stelt klanten in staat om bestellingen rechtstreeks vanaf hun telefoons of computers te plaatsen. Het platform integreert met bezorgdiensten van derden, zoals Grubhub, om het voor klanten gemakkelijk te maken om te bestellen bij het restaurant. Bovendien stelt het systeem restaurants in staat om menu’s en aanbiedingen aan te passen, bezorgtijden en -kosten in te stellen, en bestellingen in realtime te beheren.
Upserve biedt uitgebreide online ondersteuning voor al zijn klanten. Deze ondersteuning omvat een uitgebreide online kennisbank vol artikelen, handleidingen, tutorials en help-onderwerpen. Klanten kunnen dit gebruiken om antwoorden te vinden op veelgestelde vragen, softwareproblemen op te lossen en meer te leren over de producten en diensten van Upserve.
Upserve biedt ook online klantenservice aan. Klanten kunnen contact opnemen met het klantenserviceteam van Upserve via telefoon, e-mail of live chat. Het team is 24/7 beschikbaar om vragen te beantwoorden, technische ondersteuning te bieden en te helpen bij eventuele andere problemen die klanten kunnen hebben.
Upserve heeft een bloeiende online gemeenschap waar klanten met elkaar in contact kunnen komen om vragen te stellen en ondersteuning te bieden. Dit omvat een toegewijd forum waar klanten onderwerpen gerelateerd aan de producten en diensten van Upserve kunnen bespreken, evenals een blog met handige tips en tutorials.
Eindelijk biedt Upserve een uitgebreide bibliotheek met videotutorials en webinars. Deze video’s bieden klanten stapsgewijze instructies over hoe ze de producten en diensten van Upserve kunnen gebruiken, evenals tips over hoe ze er het meeste uit kunnen halen. Klanten kunnen ook live demonstraties en presentaties bekijken om meer te leren over de producten en diensten van Upserve.
Upserve is een krachtig restaurant management platform dat bedrijven voorziet van de tools om operaties te vereenvoudigen, klantenservice te optimaliseren en de verkoop te verhogen. Als bedrijfseigenaar kunt u vertrouwen op Upserve om uw inventaris te beheren, operaties te stroomlijnen en inzicht te bieden in klantentrends. Als u vragen of zorgen heeft over Upserve, kunt u altijd contact opnemen met het klantenserviceteam van het bedrijf.
Om in contact te komen met Upserve kunt u het contactformulier op hun website gebruiken. Geef eenvoudig uw naam, e-mailadres en telefoonnummer op en u ontvangt snel een antwoord van een van de vertegenwoordigers van het bedrijf. U kunt Upserve ook rechtstreeks e-mailen op support@upserve.com of bellen naar (855) 664-3887 (maandag tot en met vrijdag, 08.00 uur tot 20.00 uur ET).
Upserve is het magische ingrediënt dat restauranthouders helpt enorm succesvol te worden en biedt alles wat u nodig hebt om een restaurant te beheren in één enkele hub.
Het klantenserviceteam van Upserve biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media.
U kunt contact opnemen met Upserve door hen te emailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@upserve.com
Nee, Upserve heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op (855) 664-3887
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.