Contactgegevens voor klantenondersteuning van VICE, waaronder e-mail- en socialemediakanalen voor klantenservice. Geen telefoon- of chatondersteuning beschikbaar.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van VICE probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van VICE. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van VICE opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van VICE door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
https://vice-web-statics-cdn.vice.com/privacy-policy/en_us/page/privacy-policy.html
Niet van toepassing
Niet van toepassing
VICE is een Amerikaans mediabedrijf en studio voor het maken van content. VICE, opgericht in 1994 in Montreal, Canada, is nu actief in 35 landen en staat bekend om zijn bekroonde originele reportages, documentaires en speelfilms. De inhoud van VICE richt zich op onderwerpen als politiek, cultuur, kunst, wetenschap, gezondheid, technologie en meer. Het digitale netwerk van VICE bereikt wereldwijd meer dan 200 miljoen mensen, waaronder meer dan 65 miljoen mensen in de Verenigde Staten.
Naast de originele inhoud produceert VICE ook documentaires, speelfilms en andere video’s voor verschillende netwerken, waaronder HBO, Netflix en Viceland. Het bedrijf heeft ook verschillende webseries gelanceerd, waaronder ‘The Vice Guide to Everything’ en ‘VICE on HBO’.
VICE heeft talloze prijzen en onderscheidingen ontvangen, waaronder een Academy Award voor de documentaire “Searching for Sugar Man” en een Peabody Award voor de verslaggeving van Vice News. Het bedrijf is ook erkend voor zijn inzet voor sociale verantwoordelijkheid en werkt samen met verschillende organisaties zoals de Verenigde Naties, de International AIDS Society en het United Nations Office for the Coordination of Humanitarian Affairs.
VICE is een online mediabedrijf dat een verscheidenheid aan online klantenondersteuning biedt aan zijn gebruikers. Het bedrijf biedt een op e-mail gebaseerd klantenondersteuningssysteem waarmee klanten contact kunnen opnemen met het bedrijf met al hun vragen of opmerkingen. Het bedrijf biedt ook een live chat-ondersteuningssysteem waar klanten in realtime hulp kunnen krijgen van een medewerker van de klantenservice. Daarnaast biedt VICE een uitgebreide FAQ-sectie op haar website met antwoorden op veelgestelde vragen. Deze sectie met veelgestelde vragen wordt regelmatig bijgewerkt om ervoor te zorgen dat klanten nauwkeurige en actuele informatie krijgen.
VICE biedt ook een mobiele app waarmee klanten toegang hebben tot hun accounts, hun abonnementen kunnen beheren en antwoorden op hun vragen kunnen krijgen. De app biedt klanten ook toegang tot het klantenserviceteam van het bedrijf via een chatbot. Klanten kunnen vragen stellen en hulp krijgen van de chatbot op dezelfde manier als in een live chat. Met de app kunnen klanten ook rechtstreeks een ondersteuningsticket indienen bij het klantenserviceteam.
Over het algemeen biedt VICE een breed scala aan online klantenondersteuning, van email en live chat tot een mobiele app en een kennisbank. Klanten hebben toegang tot deze services om de hulp te krijgen die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben.
Als u contact wilt opnemen met VICE, kunt u dat op verschillende manieren doen. De eerste manier om contact op te nemen met VICE is door hun website te bezoeken. Op de website is er een contactpagina waar u rechtstreeks een bericht of vraag aan hun team kunt stellen. U kunt ook een lijst met hun kantoorlocaties en contactgegevens vinden, zodat u rechtstreeks contact met hen kunt opnemen. Bovendien kan contact worden opgenomen met VICE via hun sociale media-accounts, zoals Twitter, Instagram en Facebook. Ze reageren meestal snel op berichten en directe berichten. Ten slotte is VICE bereikbaar via hun klantenservice. Deze lijn is 24/7 open, dus u kunt altijd contact opnemen. Het klantenserviceteam is erg vriendelijk en behulpzaam, zodat ze al uw vragen of opmerkingen kunnen beantwoorden.
Vice is een Canadees-Amerikaans tijdschrift gericht op lifestyle, kunst, cultuur en nieuws/politiek.
De klantenservice van Vice biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media.
U kunt contact opnemen met Vice door ze te emailen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar een van hun emailadressen: https://company.vice.com/contact/
Nee, Vice heeft geen live chatondersteuning.
Vice heeft geen telefonische klantenservice.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.