Contactgegevens voor VIVE klantenservice, inclusief e-mail en live chat support. Telefonische klantenondersteuning is niet beschikbaar. Verwijzing naar VIVE's kennisbank en sociale media-accounts voor extra ondersteuningsopties. Links naar juridische informatie inclusief algemene voorwaarden en privacybeleid.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van VIVE probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van VIVE. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van VIVE opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van VIVE door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
VIVE is een bedrijf dat gespecialiseerd is in producten en technologieën voor virtual reality (VR). Opgericht in 2015, is het bedrijf snel uitgegroeid tot één van de leidende namen in de VR-industrie, met de ontwikkeling van een aantal populaire VR-producten, waaronder de VIVE Cosmos en de VIVE Pro.
Naast hun VR-producten biedt VIVE ook een uitgebreid assortiment aan diensten en oplossingen voor bedrijven, onderwijsinstellingen en consumenten. Dit omvat VIVEport, een op abonnementen gebaseerd digitaal inhoudsplatform; VIVEPORT Infinity, een onbeperkte abonnementsservice; VIVE Sync, een samenwerkingsoplossing voor ondernemingen; en VIVE XR Suite, een op ondernemingen gericht platform voor meeslepende ervaringen.
Voor bedrijven biedt VIVE een reeks bedrijfsoplossingen die hen in staat stellen meeslepende ervaringen te creëren en in te zetten die betrokkenheid, productiviteit en efficiëntie stimuleren. Bedrijven zoals Microsoft, Volkswagen en vele anderen hebben al gebruik gemaakt van VIVE’s bedrijfsoplossingen om boeiende ervaringen voor hun klanten te creëren.
VIVE heeft ook een sterke focus op onderwijs en biedt een verscheidenheid aan educatieve oplossingen die studenten en leraren in staat stellen om virtuele werelden te creëren en te verkennen. Via het VIVE Education-programma biedt VIVE studenten toegang tot de nieuwste VR-hardware en software om hen te helpen hands-on ervaring op te doen met de technologie.
Het Vive klantenondersteuningsteam bestaat uit deskundige, ervaren professionelen die gepassioneerd zijn om hun klanten te helpen. Hun belangrijkste doel is ervoor te zorgen dat elke klant het meeste uit hun Vive-producten haalt. Elk teamlid is getraind om de best mogelijke ondersteuning te bieden, zodat klanten tevreden zijn en het meeste uit hun Vive-producten kunnen halen.
Het klantenondersteuningsteam van Vive is 24/7 beschikbaar en kan worden bereikt via email, telefoon of live chat. Klanten kunnen ook contact opnemen met het team via sociale media, zoals Facebook, Twitter en Instagram. Het Vive-klantenondersteuningsteam is toegewijd op het bieden van snelle en behulpzame antwoorden op klantenvragen. Het klantenondersteuningsteam is ook bereid om extra ondersteuning te bieden door advies te geven, probleemoplossende hulp te bieden of de beste oplossing te vinden voor het specifieke probleem van de klant.
Naast het leveren van uitstekende klantenondersteuning, biedt Vive ook een verscheidenheid aan ondersteunende bronnen en tutorials om klanten te helpen het meeste uit hun Vive producten te halen. De website van het bedrijf biedt gedetailleerde productinformatie, tutorials en veelgestelde vragen om klanten op weg te helpen met hun producten. Vive biedt ook een forum waar klanten vragen kunnen stellen, advies kunnen vragen en hun ervaringen met de producten kunnen bespreken.
Het klantenondersteuningsteam van Vive is toegewijd aan het bieden van de best mogelijke ervaring voor hun klanten. Ze zijn 24/7 beschikbaar om vragen te beantwoorden en advies te geven, hulp bij probleemoplossing, of de best mogelijke oplossing voor het specifieke probleem van de klant te bieden. Of het nu via de website, sociale media of rechtstreeks contact met het team is, Vive is toegewijd om de beste service en ondersteuning aan haar klanten te bieden.
Als u contact moet opnemen met Vive voor ondersteuning, zijn er verschillende manieren om dit te doen.
De meest handige manier om contact op te nemen met Vive is om hun online contactformulier te gebruiken. Dit kan worden geopend vanuit hun ondersteuningspagina op de officiële website. Zodra u het formulier hebt ingevuld, zal Vive doorgaans binnen 24 uur na uw verzoek reageren, afhankelijk van het volume van verzoeken.
U kunt ook direct contact opnemen met Vive via de telefoon. Hun klantenondersteuningstelefoonnummers zijn te vinden op hun website, evenals in hun officiële gebruikershandleiding. Als u belt van buiten de Verenigde Staten, moet u het internationale ondersteuningsnummer gebruiken.
Bovendien kunt u ook contact opnemen met Vive via hun sociale media-accounts. U kunt ze vinden op Twitter, Facebook en YouTube. U kunt een bericht op hun pagina plaatsen, of hen een direct bericht sturen voor meer persoonlijke ondersteuning.
Tot slot kunt u ook contact opnemen met Vive via email.
Ongeacht welke methode u kiest om contact op te nemen met Vive, u kunt een snelle en beleefde reactie verwachten. Vive is toegewijd aan het bieden van uitstekende klantendienst en ondersteuning aan hun klanten.
Vive creëert volledig meeslepende, hoogwaardige virtual reality-producten voor iedereen met adembenemende graphics en levensechte geluiden.
Het klantenondersteuningsteam van VIVE biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, live chat, ondersteuning via sociale media en selfservice.
U kunt contact opnemen met VIVE door ze te mailen, te chatten met een live vertegenwoordiger op hun website of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u liever selfservice-ondersteuning wilt.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven naar vive_care@vive.com
Ja, VIVE heeft ondersteuning voor live chat. Ga naar de website: https://www.vive.com/eu/support/contactus/
VIVE heeft geen telefonische klantenondersteuning.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.