Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Map
  • Vonage helpdeskcontacten

Vonage helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Vonage probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Vonage. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Vonage opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Vonage door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Vonage Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van Vonage

Vonage Email support

https://www.vonage.com/contact-us/

Chat met de vertegenwoordiger van Vonage

Vonage Live chat support

Niet van toepassing

Bel met de klantenondersteuning van Vonage

Vonage Calcenter support

1-844-365-9460, +44 800 086 9444

Neem deel aan de discussies van het gemeenschapsforum van Vonage

Vonage Forum

Niet van toepassing

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Vonage Instagram

Vonage Instagram

Niet van toepassing

Vonage Facebook pagina

Vonage Facebook pagina

facebook.com/vonage

Vonage Twitter

Vonage Twitter

twitter.com/Vonage

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Vonage Algemene voorwaarden

Vonage Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Vonage Privacybeleid

Vonage Privacybeleid

Niet van toepassing

Vonage Beveiligingsbeleid

Vonage Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Vonage AVG

Vonage AVG

Niet van toepassing

Vonage Wikipedia Page

Vonage Wikipedia Page

Niet van toepassing

Vonage Partner programma

Vonage Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

Wat is Vonage?

Vonage biedt flexibele en schaalbare spraak-, berichten-, video- en datamogelijkheden voor Unified Communications, Contactcentra en Communications API's.

Welke ondersteuning biedt Vonage?

Het klantenserviceteam van Vonage biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.

 

 

Hoe neem ik contact op met Vonage?

U kunt contact opnemen met Vonage door hen te emailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

 

Wat is het emailadres van Vonage?

U kunt contact opnemen met Vonage door het formulier in te vullen:

https://www.vonage.com/contact-us/

Heeft Vonage live chat?

Nee, Vonage heeft geen live chatondersteuning.

 

Hoe spreek ik met iemand van Vonage?

Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijnen:

VS gratis nummer: 1-844-365-9460

VK gratis nummer: +44 800 086 9444

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.