• Map
  • World Wide Web Consortium (W3C) helpdeskcontacten

World Wide Web Consortium (W3C) helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van W3C probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van W3C. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van W3C opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van W3C door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

W3C Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van W3C

W3C Email support

webmaster@w3.org

Chat met de vertegenwoordiger van W3C

W3C Live chat support

Niet van toepassing

Bel met de klantenondersteuning van W3C

W3C Calcenter support

Niet van toepassing

Contacten voor ondersteuning via sociale media

W3C Instagram

W3C Instagram

Niet van toepassing

W3C Facebook pagina

W3C Facebook pagina

Niet van toepassing

W3C Twitter

W3C Twitter

twitter.com/W3C

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Juridische contacten

W3C Beveiligingsbeleid

W3C Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Andere links

W3C Wikipedia Page

W3C Wikipedia Page

Niet van toepassing

W3C Partner programma

W3C Partner programma

w3.org/2014/11/Webizen.html

Locatie

World Wide Web Consortium (W3C) klantenondersteuning

Wat is W3C?

W3C, of het World Wide Web Consortium, is een internationale organisatie die normen stelt voor het World Wide Web, inclusief HTML, CSS en andere webtechnologieën. Haar missie is om het web naar zijn volledige potentieel te leiden door protocollen en richtlijnen te ontwikkelen die de groei van het web op lange termijn verzekeren. W3C werkt ook samen met marktleiders, overheden en andere organisaties om ervoor te zorgen dat de standaarden worden overgenomen en geïmplementeerd.

Wat voor soort online ondersteuning biedt W3C?

Het World Wide Web Consortium (W3C) zet zich in voor het bieden van online ondersteuning om mensen te helpen het web beter te begrijpen en te gebruiken. Ze bieden een verscheidenheid aan bronnen en services om webontwikkelaars, bedrijfseigenaren en individuen te helpen bij het navigeren door de complexiteit van internet. Ze hebben bijvoorbeeld specificaties, tutorials en richtlijnen voor webontwikkelaars en ontwerpers om hen te helpen toegankelijke en interoperabele websites te maken. Ze hebben ook een verscheidenheid aan tools en services om bedrijven te helpen het web te optimaliseren voor succes. W3C biedt ook een aantal openbare forums waar gebruikers vragen kunnen stellen en hulp kunnen krijgen van W3C-medewerkers en andere experts. Daarnaast biedt W3C een aantal outreach-activiteiten om ervoor te zorgen dat iedereen de nodige ondersteuning krijgt om het meeste uit internet te halen.

Hoe neem ik contact op met het bedrijf W3C?

​​​​Als u contact wilt opnemen met het W3C (World Wide Web Consortium), kunt u dat op verschillende manieren doen. Ten eerste kunt u via hun website contact opnemen met het W3C. Op hun website vindt u een “Contact” -pagina met een contactformulier dat u kunt invullen. U kunt het W3C ook bereiken via Twitter. Bovendien kunt u rechtstreeks contact opnemen met het W3C door een email te sturen naar webmaster@w3.org. Welke manier van contact u ook kiest, W3C doet er alles aan om uitstekende klantenservice te bieden en beantwoordt graag al uw vragen.

Frequently asked questions

Wat is W3C?

W3C is een software & internet bedrijf. Het World Wide Web Consortium (W3C) is een internationale gemeenschap waar aangesloten organisaties, fulltime medewerkers en het publiek samenwerken om webstandaarden te ontwikkelen.

Wat voor soort ondersteuning biedt W3C?

Het klantenserviceteam van W3C biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media en selfservice.

Hoe neem ik contact op met W3C?

U kunt contact opnemen met het ondersteuningsteam van W3C door ze een email te sturen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

Wat is het emailadres van W3C?

U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help Het hangt ervan af wat voor soort ondersteuning u nodig heeft.

Heeft W3C live chat?

Nee, W3C heeft geen live chatondersteuning.

Hoe spreek ik met iemand van W3C-bedrijf?

W3C heeft geen telefonische klantenondersteuning.

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.