Contactgegevens voor klantenondersteuning van het World Wide Web Consortium (W3C) in Nederlands.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van W3C probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van W3C. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van W3C opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van W3C door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
W3C, of het World Wide Web Consortium, is een internationale organisatie die normen stelt voor het World Wide Web, inclusief HTML, CSS en andere webtechnologieën. Haar missie is om het web naar zijn volledige potentieel te leiden door protocollen en richtlijnen te ontwikkelen die de groei van het web op lange termijn verzekeren. W3C werkt ook samen met marktleiders, overheden en andere organisaties om ervoor te zorgen dat de standaarden worden overgenomen en geïmplementeerd.
Het World Wide Web Consortium (W3C) zet zich in voor het bieden van online ondersteuning om mensen te helpen het web beter te begrijpen en te gebruiken. Ze bieden een verscheidenheid aan bronnen en services om webontwikkelaars, bedrijfseigenaren en individuen te helpen bij het navigeren door de complexiteit van internet. Ze hebben bijvoorbeeld specificaties, tutorials en richtlijnen voor webontwikkelaars en ontwerpers om hen te helpen toegankelijke en interoperabele websites te maken. Ze hebben ook een verscheidenheid aan tools en services om bedrijven te helpen het web te optimaliseren voor succes. W3C biedt ook een aantal openbare forums waar gebruikers vragen kunnen stellen en hulp kunnen krijgen van W3C-medewerkers en andere experts. Daarnaast biedt W3C een aantal outreach-activiteiten om ervoor te zorgen dat iedereen de nodige ondersteuning krijgt om het meeste uit internet te halen.
Als u contact wilt opnemen met het W3C (World Wide Web Consortium), kunt u dat op verschillende manieren doen. Ten eerste kunt u via hun website contact opnemen met het W3C. Op hun website vindt u een “Contact” -pagina met een contactformulier dat u kunt invullen. U kunt het W3C ook bereiken via Twitter. Bovendien kunt u rechtstreeks contact opnemen met het W3C door een email te sturen naar webmaster@w3.org. Welke manier van contact u ook kiest, W3C doet er alles aan om uitstekende klantenservice te bieden en beantwoordt graag al uw vragen.
W3C is een software & internet bedrijf. Het World Wide Web Consortium (W3C) is een internationale gemeenschap waar aangesloten organisaties, fulltime medewerkers en het publiek samenwerken om webstandaarden te ontwikkelen.
Het klantenserviceteam van W3C biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media en selfservice.
U kunt contact opnemen met het ondersteuningsteam van W3C door ze een email te sturen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te schrijven: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help Het hangt ervan af wat voor soort ondersteuning u nodig heeft.
Nee, W3C heeft geen live chatondersteuning.
W3C heeft geen telefonische klantenondersteuning.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.