Het lijkt erop dat u de klantenservice van Xero probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Xero. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Xero opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Xero door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Xero is een boekhoudsoftwarebedrijf dat cloudgebaseerde boekhoudoplossingen biedt voor kleine en middelgrote bedrijven. Het cloudgebaseerde platform van het bedrijf is ontworpen om bedrijven te helpen hun financiën te beheren, zoals facturering, bankafstemming, onkostenregistratie en salarisadministratie. Het bedrijf biedt ook een reeks hulpmiddelen voor bedrijfsbeheer, zoals voorraadbeheer, projectbeheer en rapportage. Xero heeft zijn hoofdkantoor in Nieuw-Zeeland, met kantoren in het Verenigd Koninkrijk, Australië en de Verenigde Staten.
Xero biedt een uitgebreid scala aan online ondersteuningsopties om hun klanten te helpen het meeste uit hun service te halen. De eerste beschikbare optie is hun uitgebreide bibliotheek met nuttige artikelen en video’s, die zijn ontworpen om stapsgewijze begeleiding te bieden voor een breed scala aan onderwerpen, zoals het opzetten van een bedrijf, het maken en beheren van facturen en het afhandelen van de salarisadministratie.
Daarnaast biedt Xero een uitgebreid online ondersteuningsforum, waar gebruikers vragen kunnen stellen en antwoorden kunnen krijgen van andere gebruikers, maar ook van Xero-medewerkers.
Ten slotte bieden ze telefonische en online chatondersteuning, evenals emailondersteuning, zodat klanten hulp kunnen krijgen van een live persoon als ze die nodig hebben.
Om contact op te nemen met Xero, kunt u contact opnemen via hun website, email, telefoon en sociale mediakanalen. Voor algemene klantenondersteuning biedt hun website een uitgebreide klantenondersteuningspagina met nuttige artikelen, contactformulieren en veelgestelde vragen. U kunt ze ook bellen op +6498893100. Ten slotte is Xero ook actief op sociale media, dus je kunt contact opnemen via hun Twitter-, Facebook-, Instagram- of LinkedIn-pagina’s.
Xero is online boekhoudsoftware die u in contact brengt met alles wat met zaken te maken heeft: accountants, boekhouders, banken, ondernemingen & apps.
Het klantenserviceteam van Xero biedt de volgende ondersteuningskanalen: callcenter, social media ondersteuning en selfservice ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Xero door hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op één van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice ondersteuning.
Xero heeft geen emailondersteuning.
Nee, de Xero heeft geen ondersteuning voor live chat.
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn +6498893100
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.