Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Map
  • Zemanta helpdeskcontacten

Zemanta helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Zemanta probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Zemanta. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Zemanta opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Zemanta door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Zemanta Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van Zemanta

Zemanta Email support

info@zemanta.com

Chat met de vertegenwoordiger van Zemanta

Zemanta Live chat support

Niet van toepassing

Bel met de klantenondersteuning van Zemanta

Zemanta Calcenter support

Niet van toepassing

Meer informatie over de producten van Zemanta

Zemanta Kennisbank

https://help.zemanta.com/

Neem deel aan de discussies van het gemeenschapsforum van Zemanta

Zemanta Forum

Niet van toepassing

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Zemanta Instagram

Zemanta Instagram

Niet van toepassing

Zemanta Facebook pagina

Zemanta Facebook pagina

facebook.com/zemanta

Zemanta Twitter

Zemanta Twitter

twitter.com/zemanta

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Zemanta Algemene voorwaarden

Zemanta Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Zemanta Privacybeleid

Zemanta Privacybeleid

Niet van toepassing

Zemanta Beveiligingsbeleid

Zemanta Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Zemanta AVG

Zemanta AVG

Niet van toepassing

Zemanta Wikipedia Page

Zemanta Wikipedia Page

Niet van toepassing

Zemanta Partner programma

Zemanta Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

What is Zemanta?

Zemanta API stelt u in staat om alle systeemeigen media-aankopen vanaf uw interne systeem onder de knie te krijgen.

Welke ondersteuning biedt Zemanta?

Het klantenserviceteam van Zemanta biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.

 

Hoe neem ik contact op met Zemanta?

U kunt contact opnemen met Zemanta door een email te sturen of door een bericht achter te laten op een van de social mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

 

Wat is het emailadres van Zemanta?

U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar info@zemanta.com

Heeft Zemanta live chat?

Nee, Zemanta heeft geen live chatondersteuning.

 

Hoe spreek ik met iemand van Zemanta?

Zemanta heeft geen telefonische klantenondersteuning.

 

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.