Het lijkt erop dat u de klantenservice van Zemanta probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Zemanta. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Zemanta opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Zemanta door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Zemanta is een online tool die inhoudsaanbevelingen, links en afbeeldingen biedt die verband houden met het onderwerp van een blogpost. Het is ontworpen om bloggers te helpen interessantere, relevantere en boeiendere inhoud te maken door gerelateerde onderwerpen, afbeeldingen en links voor te stellen. Zemanta biedt ook een aantal plug-ins voor populaire blogplatforms, waaronder WordPress, Tumblr en Blogger.
Zemanta biedt veel ondersteuningskanalen om gebruikers te helpen met al hun vragen of problemen. Ze bieden verschillende methoden, van email, telefoon, chat en zelfs sociale media. Hun klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar om ervoor te zorgen dat gebruikers de hulp kunnen krijgen die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben.
Als u contact wilt opnemen met Zemnata, kunt u op verschillende manieren contact met ze opnemen. U kunt een e-mail sturen naar hun klantenserviceteam op support@zemnata.com. Ze hebben ook een online chatfunctie op hun website voor directe hulp. Ten slotte kunt u contact met hen opnemen via hun verschillende sociale media-accounts, zoals Facebook, Twitter en Instagram.
Zemanta API stelt u in staat om alle systeemeigen media-aankopen vanaf uw interne systeem onder de knie te krijgen.
Het klantenserviceteam van Zemanta biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Zemanta door een email te sturen of door een bericht achter te laten op een van de social mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar info@zemanta.com
Nee, Zemanta heeft geen live chatondersteuning.
Zemanta heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.