Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Map
  • Zextras helpdesk contacten

Zextras helpdesk contacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Zextras probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Zextras. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Zextras opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Zextras door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Zextras Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van Zextras

Zextras Email support

info@zextras.com

Chat met de vertegenwoordiger van Zextras

Zextras Live chat support

Niet van toepassing

Bel met de klantenondersteuning van Zextras

Zextras Calcenter support

+39 0444 782140

Meer informatie over de producten van Zextras

Zextras Kennisbank

https://docs.zextras.com/

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Zextras Instagram

Zextras Instagram

https://twitter.com/zextras

Zextras Facebook pagina

Zextras Facebook pagina

facebook.com/Zextras/

Zextras Twitter

Zextras Twitter

twitter.com/zextras

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Zextras Algemene voorwaarden

Zextras Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Zextras Privacybeleid

Zextras Privacybeleid

Niet van toepassing

Zextras Beveiligingsbeleid

Zextras Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Zextras AVG

Zextras AVG

Niet van toepassing

Zextras Wikipedia Page

Zextras Wikipedia Page

Niet van toepassing

Zextras Partner programma

Zextras Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

Wat is Zextras?

Zextras Suite biedt extra functies voor Zimbra Open Source.

Welke ondersteuning biedt Zextras?

Het klantenserviceteam van Zextras biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media-ondersteuning, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.

Hoe neem ik contact op met Zextras?

U kunt contact opnemen met Zextras door ze te emailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

Wat is het emailadres van Zextra?

U kunt contact opnemen met hun klantenondersteuning door een email te schrijven naar: info@zextras.com

Heeft Zextras live chat?

Nee, Zextras heeft geen live chatondersteuning.

 

Hoe spreek ik met iemand van Zextras?

Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +39 0444 782140

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.