Het lijkt erop dat u de klantenservice van Zextras probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Zextras. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Zextras opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Zextras door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Zextras Suite biedt extra functies voor Zimbra Open Source.
Zextras Suite biedt extra functies voor Zimbra Open Source.
Het klantenserviceteam van Zextras biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media-ondersteuning, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Zextras door ze te emailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun klantenondersteuning door een email te schrijven naar: info@zextras.com
Nee, Zextras heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +39 0444 782140
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.