Zoek contact met ZOLA klantenservice via email (support@zola.com), telefoon (+1 408-657-9652), of sociale media. Ze bieden 24/7 ondersteuning en integreren met tools zoals Slack en Jira. Bezoek zola.com voor meer info.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van ZOLA probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van ZOLA. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van ZOLA opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van ZOLA door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
ZOLA is een alles-in-één projectmanagement- en teamsamenwerkingsplatform. Met functies zoals Gantt-diagrammen, resourcebeheer, projectplanning, taakbeheer en meer kunnen gebruikers eenvoudig samenwerken aan projecten met andere teamleden. ZOLA biedt ook integratie met apps van derden, zoals Slack, Dropbox en Jira, zodat gebruikers toegang hebben tot hun projectbeheertools en gemakkelijk kunnen samenwerken met hun teams.
ZOLA biedt 24/7 klantenondersteuning via haar online chat- en e-mailondersteuningssysteem. Ze bieden ook telefonische ondersteuning tijdens kantooruren. Daarnaast is het ZOLA-team beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden of hulp te bieden via sociale media en hun online forum.
Als u contact wilt opnemen met ZOLA, kunt u dit doen via email, telefoon of live chat. Om via email contact op te nemen met ZOLA, vult u gewoon het emailformulier op hun website in om rechtstreeks een bericht naar hun klantenservice te sturen. Als u liever rechtstreeks met iemand spreekt, kunt u hun gratis nummer bellen op +1 408-657-9652.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
First, you’ll want to choose your design. After you’ve selected your paper product color, paper type, optional foil, silhouette and estimated quantity, click “Customize design” and start your draft.
To upload your photos simply select the option on your draft:
This will bring up our photo uploading window. You can upload photos directly from your computer, dropbox, google photos, or simply drag and drop.
Make sure to double check that the photo you are uploading is:
If you need to resize your photo we recommend using PicResize.
Once your photo is uploaded, you can crop, mirror, enhance, sharpen, blur or change your image to black and white. Click “Save” to save your image.
Get 5 free customizable samples with free shipping. To select your designs, go to the Invites and Paper page and click “Select your designs”.
Check the box in the left corner of your favorite designs and click “Customize samples”. Customize the paper size, foil color, paper type, and silhouette.
Enter your name, wedding date, mailing address, and email address to complete your order and start your Zola account.
You will receive an email confirmation. Samples take 1-3 business days to process and 5-10 business days to ship.
Contact customer support if you need help deciding which designs to pick.
Zola brengt de huwelijksplanning en -registratie naar een hoger niveau.
Het klantenserviceteam van Zola biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, ondersteuning via sociale media en selfservice.
U kunt contact opnemen met Zola door ze te emailen, hun hotline te bellen of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. U kunt ook hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun klantenondersteuning door een email te schrijven naar: support@zola.com
Nee, de Zola heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever ondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn +1 408-657-9652.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team