AI Assist voor een vlekkeloze klantenservice

Ontdek de AI Assist van LiveAgent, een functie die een revolutie teweegbrengt in de klantenservice.

Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Upgrade nu uw klantenservicegame!

Probeer GRATIS onze revolutionaire AI Assist (door uw eigen OpenAI-account te koppelen via API) en voel de transformatie.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

AI assist

Verbeter uw ondersteuning met AI-aangedreven reacties

Het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) bij klantenondersteuning kan de bedrijfsvoering wereldwijd radicaal veranderen. AI-reacties bootsen menselijke interactie na en verbeteren de klantenservice-ervaring door grote hoeveelheden vragen te verwerken. De technologie helpt bij het omzetten van conceptantwoorden in professionele antwoorden, waardoor de klanttevredenheid toeneemt.

Bovendien verlost AI menselijke agenten van repetitieve vragen, waardoor ze complexe problemen kunnen aanpakken die menselijke betrokkenheid vereisen. De combinatie van AI en menselijke interactie zorgt voor een uitzonderlijke, efficiënte en op maat gemaakte klantenservice, waardoor de oplossingstijden worden verbeterd en de klantenloyaliteit wordt bevorderd.

AI assist

Pas effectief aan en genereer antwoorden

Over het algemeen maakt AI in de klantenservice gebruik van machine learning, natuurlijke taalverwerking en data-analyse. Deze AI-tools zijn getraind met behulp van gegevens uit het verleden en klantinteracties, waardoor antwoorden op vragen van klanten kunnen worden aangepast. Hierbij wordt niet alleen gebruik gemaakt van vooraf geaggregeerde of scriptreacties, omdat AI de reacties kan afstemmen op de situatie.

In essentie begrijpt AI de unieke klantvoorkeuren en gebruikt dat inzicht om gepersonaliseerde klantervaringen te bieden. Deze personalisatie verbetert de klantenervaring, verbetert de relaties en verhoogt de omzet van bedrijven.

AI assist

Stel eenvoudig de toon in

De personalisatie van klantengesprekken kan gemakkelijk de toon zetten voor klanteninteracties over de hele linie. Dit kan inhouden dat u vriendelijke en ontspannen taal gebruikt voor een terugkerende klant, of dat u formeler en informatiever bent voor een nieuwe klant. Door AI aangedreven klantondersteuningssystemen kunnen ook de emotionele toon van input beoordelen om empathisch te reageren, waardoor de klant zich gehoord en gewaardeerd voelt.

AI assist

Perfectioneer uw antwoorden met AI-grammaticacorrectie

AI blinkt uit in geavanceerde grammaticacorrectie. AI-grammaticacorrectietools kunnen de communicatieve vaardigheden van klantenservicemedewerkers aanzienlijk verbeteren. Deze tools scannen en analyseren de door de agenten aangeleverde tekst, waarbij grammaticale fouten, spelfouten, interpunctiefouten en problemen met de zinsconstructie worden opgespoord. Nadat ze de problemen hebben gedetecteerd, stellen ze correcties voor, zodat de agenten professionele en grammaticaal correcte antwoorden kunnen geven.

Met AI kunnen klantenservicemedewerkers duidelijke, begrijpelijke en foutloze antwoorden geven die bijdragen aan een verbeterde klantervaring en merkloyaliteit bevorderen.

AI assist

Bied eenvoudige meertalige ondersteuning met AI Assist

De AI Assist van LiveAgent is gebaseerd op ChatGPT van OpenAI, dat gebruik maakt van Natural Language Processing (NLP) om vragen van klanten in verschillende talen te begrijpen, interpreteren en erop te reageren. Deze technologie helpt deze AI-klantenservice bij het doorbreken van taalbarrières en het naadloos communiceren met klanten van over de hele wereld in hun moedertaal, waardoor de klantentevredenheid wordt verbeterd.

Deze mogelijkheid vergroot het bereik van uw bedrijf en creëert een inclusieve ervaring voor alle klanten, ongeacht hun taalvoorkeur.

Getuigenissen

Koop LiveAgent
en sluit u aan bij 7000 tevreden klanten

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman

De beste waarde voor uw geld

We hebben zorgvuldig de functies in onze tariefplannen geselecteerd, zodat u het meest betaalbare abonnement met de beste waarde kunt kiezen. Betaal alleen voor wat u gebruikt, zonder uw budget te overschrijden.

Gratis proefperiode van 14 of 30 dagen
Gratis proefperiode van 14 dagen met een gratis e-mail, of 30 dagen met een bedrijfse-mail
Geen creditcard vereist
en nog veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Begrijp de kracht van AI Assist

Hoe kan AI Assist van LiveAgent uw inspanningen op het gebied van klantenservice naar een hoger niveau tillen? In de volgende secties leert u meer over het genereren van antwoorden door AI, de mogelijkheid om de precisie en productiviteit van uw agenten te verbeteren en de meertalige mogelijkheden.

Als u er klaar voor bent, gaan we er meteen in duiken!

Hoe je effectief prompts schrijft en genereert

Het schrijven van prompts om de gewenste output te garanderen is een kunst op zich. Voordat we gedetailleerde instructies krijgen over het gebruik van AI in LiveAgent, bespreken we eerst hoe u effectieve aanwijzingen kunt schrijven.

  • Wees specifiek: Zorg ervoor dat de aanwijzingen specifiek zijn zodat de AI de context kan begrijpen en specifieke antwoorden kan geven. Vermijd het gebruik van vage of algemene taal om nauwkeurige antwoorden te garanderen.
  • Gebruik eenvoudige taal: Eenvoud is de sleutel; gebruik taal die gemakkelijk te begrijpen is. Vermijd waar mogelijk technisch jargon of al te ingewikkeld taalgebruik.
  • Personaliseer uw aanwijzingen: Pas uw aanwijzingen aan zodat ze passen bij de toon en stijl van uw merk. Als uw merk informeler is, zorg er dan voor dat uw aanwijzingen dat weerspiegelen.
  • Stimuleer betrokkenheid: Ontwerp uw aanwijzingen op een manier die de klant aanmoedigt om meer met het AI-systeem bezig te zijn, waardoor het interactief.

Nu u AI-prompts kunt schrijven als een professional, laten we eens kijken hoe u deze kennis kunt toepassen met behulp van de AI Assist van LiveAgent!

  • Log in uw LiveAgent-account.
  • Schakel de AI Assist-functionaliteit in.
  • Om AI Assist in te schakelen, gaat u naar Configuratie > AI > Stel een AI-provider in en voeg uw OpenAI API-sleutel toe

Zoom in

  • Ga naar Configuratie > AI > Beantwoord suggesties en klik op Inschakelen.

Zoom in

  • Kies het ticket dat u wilt beantwoorden met AI Assist, open het antwoordvak en schrijf uw conceptantwoord. Selecteer vooraf de tekst van uw concept en klik op de knop Antwoordassistent op de optiebalk in uw ticketinterface.

Zoom in

  • Vul de velden in om context te bieden waarmee AI Assist de vraag kan beantwoorden.
  • In de In het eerste veld ziet u de tekst van uw vooraf geselecteerde concept.
  • In het tweede veld informeert u de AI wat deze moet doen met de invoer in het bovenstaande veld.
  • Aan rechtsonder in de interface kiest u de toon voor het gegenereerde antwoord.
  • Klik op de knop Genereren.

Een afbeelding van de AI Assist-interface in LiveAgent met de toon en de knop genereren.

  • Zodra AI Assist het antwoord genereert op basis van uw invoer, kunt u klikken op Deze tekst gebruiken strong> om het toe te passen of druk op Opnieuw genereren om een nieuw alternatief antwoord te ontvangen. Als alternatief kunt u het tweede veld gebruiken om aanpassingen aan de reeds gegenereerde tekst toe te voegen en nogmaals op de knop Genereren klikken.

Zoom in

  • Zodra u de optie Gebruik deze tekst kiest, verschijnt het door AI gegenereerde antwoord in het ticketinterface. Om het te gebruiken om te reageren op de vraag van de klant, klikt u eenvoudig op de knop Verzenden.

Zoom inTicketinterface met door AI gegenereerd antwoord.

Jaar stroomlijnen uw ticketingproces met AI Assist

Een ander gebied waarop AI Assist van onschatbare waarde kan zijn, is het stroomlijnen en verbeteren van uw klantenserviceactiviteiten. Dankzij het taalmodel kan AI Assist vragen van klanten nauwkeurig en direct begrijpen en erop reageren, waardoor de responstijden aanzienlijk worden verkort.

Bij grote hoeveelheden tickets maakt AI Assist gebruik van intelligente automatisering om de lading efficiënt af te handelen door passende suggesties voor te stellen ticketoverdrachten en relevante tags.

AI Assist voorkomt ook de overbelasting van repetitieve vragen door snel passende antwoorden te genereren. Op deze manier verbetert het de efficiëntie en vermindert het de tijd die nodig is om een probleem op te lossen.

Verbeter de precisie van uw klantenondersteuning

AI Assist werkt door gebruik te maken van kunstmatige intelligentie om vragen van klanten te verwerken en te begrijpen alomvattend. Zoals je al weet, wordt dit bereikt via NLP, waardoor de AI menselijke taal kan interpreteren in combinatie met de context waarin deze wordt gebruikt. Zo kunnen ondersteuningsagenten de problemen van de klant nauwkeuriger begrijpen.

Neem bijvoorbeeld een klant die worstelt met een complex technisch probleem en contact opneemt met de klantenservice. In plaats van dat de agent tijd besteedt aan het uitzoeken van het probleem, kunnen ze het probleem invoeren in de AI-aangedreven tool. De AI zou het probleem decoderen, mogelijke oplossingen bepalen die zijn afgeleid van historische resolutiegegevens, en een nauwkeurig en passend antwoord bieden. De agent kan deze informatie vervolgens doorgeven aan de klant, waardoor het probleem snel en nauwkeurig wordt opgelost.

AI Assist gaat meertalige klantenondersteuning bieden

Binnenkort kan AI Assist zich verdiepen in de tekstuele gegevens en begrijp de context, het sentiment en de bedoeling van de vraag van de klant, zelfs als deze in een andere taal is gesteld. Het helpt de nuances van verschillende talen te behouden en het meest geschikte antwoord te bieden. Op deze manier kunnen bedrijven naadloze, nauwkeurige en snelle klantenondersteuning bieden, waardoor de klanttevredenheid en -ervaring aanzienlijk worden verbeterd.

Stel bijvoorbeeld dat een Spaanstalige klant een vraag verzendt over een bestelling die hij niet heeft ontvangen. De AI Assist-tool begrijpt de vraag, ondanks dat deze in het Spaans is, en identificeert het juiste antwoord. Het kan een vooraf geschreven bericht bevatten waarin de klant wordt geadviseerd hoe hij de status van zijn bestelling kan controleren, of de vraag automatisch kan worden gemarkeerd voor een menselijke agent voor complexere problemen. De menselijke agent ontvangt deze vraag vervolgens met een vertaald bericht in de voorkeurstaal van het bedrijf, waardoor het voor bedrijven gemakkelijk wordt om effectief te reageren op wereldwijde klanten.

Hoewel deze mogelijkheid momenteel in ontwikkeling is, zal deze mogelijkheid binnenkort beschikbaar zijn voor Klanten van LiveAgent kunnen ervan genieten.

Conclusie

Naarmate we dieper het digitale tijdperk ingaan, zijn AI-aangedreven tools zoals LiveAgent’s AI Assist niet alleen revolutionair, ze zijn ook essentieel. De toepassing van AI in de klantenservice heeft geleid tot snelle reactietijden, unieke personalisatie en een verbeterde algehele klantervaring.

AI Assist gaat nog een stap verder door de precisie te verbeteren, de ticketverwerking te stroomlijnen en effectieve meertalige ondersteuning. Deze ingenieuze tool herdefinieert echt de klantenondersteuning door een naadloos, efficiënt, on-demand ondersteuningssysteem te bieden dat klanten van over de hele wereld kan bedienen.

Als u geïnteresseerd bent in het verbeteren van de ondersteuning van uw bedrijf, u kunt profiteren van de gratis proefperiode van 30 dagen van LiveAgent om AI Assist te testen en te zien hoe transformerend het voor uw bedrijf kan zijn.

Related Articles to AI Assist voor een vlekkeloze klantenservice

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x