Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2019

Quality Unit, s. r. o. biedt hun dienst (hierna aangeduid als “LiveAgent”) aan u via hun website op *.ladesk.com (URL van uw account).

Quality Unit, s. r. o. gebruikt bepaalde onderverwerkers om hen te helpen bij het bieden van de LiveAgent Service.

What is a onderverwerker:

Een onderverwerker is een door LiveAgent ingeschakelde externe dataverwerker, die toegang heeft of mogelijk zal hebben tot de Servicegegevens (die mogelijks persoonlijke gegevens kunnen bevatten) om deze te verwerken. LiveAgent gebruikt verschillende soorten onderverwerkers om verschillende functies uit te voeren, zoals uitgelegd in de onderstaande tabellen.

Zorgvuldigheid:

LiveAgent verbindt zich er toe een commercieel redelijk selectieproces te gebruiken waarbij het de praktijken inzake veiligheid, privacy en vertrouwelijkheid van de voorgestelde onderverwerkers, die toegang zullen hebben tot de Servicegegevens of deze eventueel te bewerken, evalueert.

Contractuele waarborgen:

 

LiveAgent vereist dat haar onderverwerkers voldoen aan gelijkwaardige verplichtingen als deze vereist van LiveAgent (als gegevensverwerker), zoals uiteengezet in het Data Processing Agreement (“DPA”) van LiveAgent, inclusief maar niet beperkt tot de vereisten voor:

– het verwerken van persoonlijke gegevens in overeenstemming met de gedocumenteerde instructies (zoals door LiveAgent schriftelijk gecommuniceerd aan de relevante onderverwerker) van de gegevensbeheerder (d.w.z. de Abonnee);

– in verband met hun onderverwerkingsactiviteiten alleen personeel gebruiken dat betrouwbaar is en die onderhevig zijn aan een contractuele bindende verplichting om de privacy en veiligheid van gegevens in acht te nemen, voor zover van toepassing, overeenkomstig met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming;

– regelmatig training voorzien in veiligheid en gegevensbescherming aan personeel aan wie zij toegang verlenen tot persoonlijke gegevens;

– passende technische en organisatorische maatregelen implementeren en handhaven;

– LiveAgent onmiddellijk informeren over elke daadwerkelijke of potentiële inbreuk op de beveiliging; en samenwerken met LiveAgent om deze verzoeken van gegevensbeheerders, gegevensonderwerpen of gegevensbeschermingsautoriteiten te behandelen, indien van toepassing.

Dit beleid geeft klanten geen bijkomende rechten of rechtsmiddelen en mag niet worden opgevat als een bindende overeenkomst. De informatie hierin wordt enkel voorzien om het betrokkenheidsproces voor onderverwerkers van LiveAgent te illustreren, en om de actuele lijst van de externe onderverwerkers te verstrekken op de datum van dit beleid (die LiveAgent kan gebruiken bij de levering en ondersteuning van haar diensten).

Indien u een LiveAgent-klant bent en in onze DPA wil deelnemen, e-mail ons dan op andrej@liveagent.com.

Infrastructuur onderverwerkers

LiveAgent is eigenaar van en controleert de toegang tot de infrastructuur die LiveAgent gebruikt om de Servicegegevens, die bij de Services worden ingediend, te hosten, anders dan hieronder uiteengezet. Momenteel bevinden de productiesystemen voor de Services van LiveAgent in co-locatiefaciliteiten in de Verenigde Staten en Europa.

De accounts van klanten worden in één van deze regio’s aangemaakt, gebaseerd op waar de klant zich bevindt; de Servicegegevens van de klant blijven vervolgens in die regio, tenzij anders overeengekomen tussen de klant en LiveAgent, maar kunnen worden verplaatst tussen datacentra binnen een bepaalde regio om de prestaties en beschikbaarheid van de Service te verzekeren. De onderstaande tabel beschrijft de landen en de juridische entiteiten die betrokken zijn in de opslag van Servicegegevens door LiveAgent.

Servers

Linode, LLC (EU Locatie)
De LiveAgent servers worden gehost op Tier III+ or IV or PCI DSS, SSAE-16, of ISO 27001 conforme faciliteiten. De faciliteiten van datacentra worden overvloedig van stroom voorzien, elk met UPS en noodgeneratoren.

Servers

Linode, LLC (locatie in het VK) De servers van LiveAgent worden gehost op Tier III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten. Datacenterfaciliteiten worden gevoed door redundante stroom, elk met UPS en back-upgeneratoren.

Servers

Linode, LLC (VS Locatie)
De LiveAgent servers worden gehost op Tier III+ or IV or PCI DSS, SSAE-16, of ISO 27001 conforme faciliteiten. De faciliteiten van datacentra worden overvloedig van stroom voorzien, elk met UPS en noodgeneratoren.

Servers

Linode, LLC (SG-locatie) LiveAgent-servers worden gehost op Tier III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten. Datacenterfaciliteiten worden gevoed door redundante stroom, elk met UPS en back-upgeneratoren.

Servers Amazon Web Services, LLC (EU-klanten) – Ierland
LiveAgent-servers worden gehost op faciliteiten die voldoen aan Tier III+ of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001. Datacenterfaciliteiten worden aangedreven door redundante stroom, elk met UPS en back-upgeneratoren.
Servers Amazon Web Services, LLC (Amerikaanse klanten) – Noord-Californië
LiveAgent-servers worden gehost in faciliteiten die voldoen aan Tier III+ of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001. Datacenterfaciliteiten worden aangedreven door redundante stroom, elk met UPS en back-upgeneratoren.
ServersAmazon Web Services, LLC (APAC-klanten) – Singapore
LiveAgent-servers worden gehost op faciliteiten die voldoen aan Tier III+ of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001. Datacenterfaciliteiten worden aangedreven door redundante stroom, elk met UPS en back-upgeneratoren.
Servers

Websupport, s.r.o. (EU Klanten)
De LiveAgent servers worden gehost op Tier III+ or IV or PCI DSS, SSAE-16, of ISO 27001 conforme faciliteiten. De faciliteiten van datacentra worden overvloedig van stroom voorzien, elk met UPS en noodgeneratoren.

Andere onderverwerkers

LiveAgent gebruikt bepaalde specifieke onderverwerkers om haar diensten aan te bieden. Om relevante functionaliteit te bieden, hebben deze onderverwerkers toegang tot Servicegegevens.

Service

Quality Unit, LLC
Quality Unit, LLC is een entiteit die lid is van Quality Unit. Quality Unit, LLC fungeert als een onderverwerker om de Service van LiveAgent aan te kunnen bieden.

Service

Quality Unit Oekraïne
Quality Unit Oekraïne fungeert als een onderaannemer om de Service van LiveAgent aan te kunnen bieden.

Service

Twilio, Inc.
LiveAgent gebruikt Twillio als hun VoIP provider.

Onderaannemers

Om te kunnen zorgen voor 24/7 beschikbaarheid van de klantenservice, werkt LiveAgent met onderaannemers, die toegang hebben tot Servicegegevens. Alle onderaannemers hebben contracten en moeten de veiligheidsrichtlijnen volgen, waaronder toegang tot dergelijke gegevens alleen met voorafgaande toestemming van de klant.

Gerelateerde artikels
LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integraties

Maximaliseer klantentevredenheid met LiveAgent-integraties! Ontdek plug-ins en apps om uw workflows te verbeteren. Probeer gratis!

Bereid u voor om de kwaliteit van uw klantenondersteuning te verbeteren door de kracht van de vlekkeloze integratie van LiveAgent met AnGoVoIP te benutten. Wacht niet langer en begin nu met het benutten van de mogelijkheden van LiveAgent en AnGoVoIP.

AnGoVoIP

Ervaar naadloze zakelijke communicatie met AnGoVoIP geïntegreerd in LiveAgent. Geniet van kostenefficiënte, schaalbare telefoniediensten zonder extra kosten. Start vandaag nog uw gratis 30-daagse proefversie en verhoog de productiviteit van uw callcenter met deze robuuste oplossing. Bezoek onze pagina voor meer informatie!

VNet is al meer dan 17 jaar een telecommunicatieservicebedrijf. Meer informatie over de integratie van VNet in LiveAgent en de voordelen ervan.

VNet

Integreer eenvoudig VNet VoIP met LiveAgent voor verbeterde productiviteit en ondersteuning. Ontdek de voordelen van deze Slowaakse VoIP-partner die al meer dan 17 jaar betrouwbare telecomdiensten biedt, zonder integratiekosten. Start uw gratis proefperiode vandaag nog!

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start a Free Trial x