Gratis proefperiode

Maak een callcentersoftware
in 5 minuten

Geniet van kristalheldere geluiden en hardwarevrije ondersteuning.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
call center 1.svg
Call Center Software

Uw complete callcentersoftware wacht op u

Maak moeiteloos contact met uw klanten via alle kanalen. LiveAgent, de cloudgebaseerde callcentersoftware met meerdere kanalen, is alles wat u ooit nodig zult hebben om betrouwbare en persoonlijke service aan uw klanten te bieden.

Ons VoIP-callcenter-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) is uitgerust met geavanceerde functies zoals IVR, terugbelverzoeken, ACD, slimme oproeproutering, doorverbinden, onbeperkt opnemen van oproepen en HD-videogesprekken — en dat is nog maar het begin.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Callcentersoftware in uw helpdesk

00:00 / 02:02

Wat is callcentersoftware?

Callcentersoftware-oplossingen zijn systemen waarmee callcentermedewerkers inkomende en uitgaande gesprekken kunnen afhandelen. Deze oplossingen zijn ideaal voor meer persoonlijk klantenrelatiebeheer en voor snelle klantenondersteuning.

Callcentersoftware demo

00:00 / 04:39

Probeer onze virtuele callcentersoftwaredemo

Ervaar onze belangrijkste functies met een gratis proefversie van LiveAgent en ervaar hoe het is om professionele services te bieden met onze oplossing. Bekijk hoe eenvoudig het is om een callcenter op te zetten, VoIP-nummers toe te voegen of IVR te configureren met onze krachtige tool

lets_chat

Creëer gepersonaliseerde klanten ervaringen met LiveAgent

Onze contactcentertool kan u helpen het ultieme platform voor klantbetrokkenheid te creëren en u te helpen de klantenloyaliteit te vergroten. Toon uw klanten geweldige ondersteuning met onze helpdeskoplossing en los tijdrovende problemen snel op.

Overtreffen de verwachtingen van de klant

  • Maak gepersonaliseerde ervaringen voor klanten
  • Verbeter de kwaliteit van klanteninteracties
  • Zorg voor een naadloze klantenreis
callcenter_switcher_support

Compleet overzicht van uw callcenteroplossing

Beheer de activiteiten van het klantenondersteuningscentrum met gemak dankzij onze alles-in-één oplossing. Breng de productiviteit van uw callcenter naar het hoogste niveau en verbeter de kwaliteit van klanteninteracties met LiveAgent.

Callcentersoftware functies

Krachtige functies die u helpen de communicatie via de telefoon te verbeteren en uitzonderlijke klantenervaringen te bieden.

01 call_center_internal_calls

Interne oproepen

Interne oproepen is een functie waarmee u in geval van nood met uw collega’s kunt communiceren tijdens hun diensten, of waarmee u oproepen kunt doorverbinden.

Meer informatie

Helpdesksoftware via meerdere kanalen

Onze contactcentersoftware via meerdere kanalen kan meerdere kanalen aan: ons callcenter, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, klantenportaal, e-mail en meer.

Meer informatie

12 call_center_omnichannel_helpdesk
02 call_center_click to call

Click-to-call en mail-to-mogelijkheden

Ons webgebaseerde callcenter kan elk webnummer bellen. Klik op het nummer dat u wilt bellen en LiveAgent doet de rest. Het kan ook mail-to-protocollen gebruiken.

Meer informatie

Oproepdoorschakelingen

Ons callcenter heeft doorverbonden en adviserende doorschakelingen uitgevoerd. Bewaakte overdrachten verhogen de klantentevredenheid en zorgen ervoor dat de beller is verbonden met een vertegenwoordiger voordat het gesprek wordt beëindigd.

Meer informatie

p>
13 call_center_call_transfers
03 call_center_voip

VoIP-callcentertelefoonsysteem

LiveAgent-callcentersoftware integreert met meer dan 99% van de VoIP-providers. Ziet u uw favoriete VoIP-partner niet in de lijst? Neem contact met ons op en we voegen het graag toe aan onze lijst.

Meer informatie

Terugbelfuncties

Verhoog de klantentevredenheid door klanten in staat te stellen teruggebeld te worden wanneer uw contactcentermedewerkers niet beschikbaar zijn om oproepen op te nemen.

Meer informatie

14 call_center_callback_features
04 call_center_outbound_call_software

Uitgaande callcentersoftware

Ondersteun uw klanten proactief door contact met hen op te nemen met onze uitgaande callcentersoftware. Verbeter klantenrelaties, optimaliseer uitgaande klanteninteracties en genereer meer verkoopkansen.

Meer informatie

Oproeproutering naar een persoonlijk apparaat

Vertegenwoordigers hebben de mogelijkheid om inkomende oproepen naar een persoonlijk apparaat, zoals een mobiele telefoon, te routeren. Hierdoor kunnen vertegenwoordigers onderweg klantenondersteuning blijven bieden, of op het apparaat van hun keuze.

Meer informatie

15 call_center_call_routing
05 call_center_multiple_devices

Meerdere ondersteunde belapparaten en telefoonnummers

Verbind een onbeperkt aantal belapparaten en telefoonnummers met uw callcenteroplossing. LiveAgent is compatibel met zowel hardware als virtuele oproepapparaten zoals softphones.

Meer informatie

Vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen

Het contactcentrum van LiveAgent biedt een contextrijke vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen. Geef uw contactcentermedewerkers een naadloze overgang tussen het beantwoorden van oproepen en het vinden van belangrijke klantengegevens. LiveAgent maakt het gemakkelijk om alle contextuele informatie over het probleemoplossingstraject van een klant van begin tot eind te vinden.

Meer informatie

16 call_center_omni_agent_desktop
06 call_center_crm_integrations

Systeemeigen CRM-integraties en externe CRM-integraties

Zorg ervoor dat uw vertegenwoordigers te allen tijde deskundige en persoonlijke service bieden door uw favoriete CRM te integreren met ons webgebaseerde callcenter. Als u geen voorkeurs-CRM-software hebt, gebruik dan gerust onze native tool voor klantrelatiebeheer die rechtstreeks toegankelijk is in het ticketinfo/detailspaneel.

Meer informatie

Computertelefonie-integratie (CTI)

Integreer uw desktopcomputers, laptops en hardwaretelefoons met LiveAgent callcentersoftware. Beantwoord en bel met gemak, terwijl u uw klanten onberispelijke klantenondersteuning biedt.

Meer informatie

17 call_center_computer_telephony_integration
Beste callcentersoftware

In-app pushmeldingen

Schakel desktop pushmeldingen in, en uw contactcentersoftware waarschuwt u met een pushmelding telkens wanneer er een rinkelende chat, oproep of binnenkomend ticket is. div>

Meer informatie

Oproeplogboeken

Bekijk uw oproeplogboeken om gegevens te vinden over oproepen die zijn gedaan, ontvangen, beantwoord of gemist door uw contactcentermedewerkers in een bepaalde periode. Door de logboeken van uw callcentersoftware te bestuderen, kunt u de kwaliteit van uw service verbeteren door prestatiekloven tussen verschillende afdelingen en agentgroepen te identificeren.

Meer informatie

18 call_center_call_logs
08 call_center_ivr

Interactive Voice Response (IVR)

LiveAgent-callcentersoftware kan complexe IVR-structuren ondersteunen. Neem uw eigen IVR-berichten op of upload vooraf opgenomen bestanden en plaats ze in uw LiveAgent voice response-systeem om bellers door te sturen naar de juiste afdelingen of agenten.

Meer informatie

Automatische oproepdistributie (ACD)

Onze callcenter-app routeert en distribueert oproepen automatisch op basis van agentprioriteit of willekeurige toewijzing. Kies de instelling die het beste bij u past, evenals andere aangepaste instellingen, zoals pauzetijden tussen gesprekken.

Meer informatie

Meer informatie

Meer informatie

Meer a>

19 call_center_automatic_call_distribution
09 call_center_call_recording

Oproep opnemen

LiveAgent contactcenter-software biedt onbeperkte mogelijkheden voor het opnemen van oproepen. Elk telefoongesprek dat via LiveAgent wordt gedaan, ontvangen of beantwoord, wordt automatisch opgenomen en opgeslagen. Het kan op elk moment worden afgespeeld. Gebruik gespreksopname voor kwaliteitsborging, training of juridische doeleinden.

Meer informatie

Softphones

LiveAgent callcentersoftware is compatibel met alle softphone-providers, waaronder Bria, ZoiPer en Linphone. Verander elke desktopcomputer, laptop, mobiele telefoon of tablet in een extern callcentersoftwareapparaat voor klantenondersteuning onderweg.

Meer informatie

20 call_center_softphones
10 call_center_inbound_software

Software voor inkomende callcentra

Het is niet nodig om te stressen of meerdere apparaten voortdurend te controleren op inkomende telefoontjes. Onze software voor inkomende callcentra is een betrouwbare tool die u in-app op de hoogte stelt wanneer een klant contact met u probeert op te nemen op een van uw verbonden apparaten of telefoonnummers.

Meer informatie

Geïntegreerde kennisbank

Verbeter de klantentevredenheid en loyaliteit door uw klanten 24/7 ondersteuning te bieden, zelfs wanneer uw contactcentermedewerkers offline zijn. Het aanbieden van een selfservice-oplossing, zoals een kennisbank vol handige how-to-artikelen, veelgestelde vragen en een communityforum, is een must voor elk modern bedrijf.

Meer informatie

20 call_center_softphones
11 call_center_historical_reports

Historische rapporten

Gebruik onze historische rapporten om uw klantenservice continu te verbeteren. Maak staafdiagrammen, lijndiagrammen, cirkeldiagrammen of gebieddiagrammen en segmenteer de gegevens op week, maand, jaar of een aangepast datumbereik om erachter te komen hoe elke vertegenwoordiger, kanaal, team of afdeling presteert. Bekijk hoeveel gesprekken zijn gevoerd, gemist, beantwoord en hoe lang elk gesprek duurde. LiveAgent biedt eindeloze rapportagemogelijkheden.

Meer informatie

Software voor videogesprekken

Met onze webgebaseerde callcentersoftware kunnen contactcentermedewerkers videochatten met klanten. Bied persoonlijkere ondersteuning om uw klantenrelaties te versterken en de ervaring van uw klant te verbeteren.

Meer informatie

22 call_center_video_calls

Snelle oplossingen

Maak sneller contact met klanten

Het LiveAgent callcenter is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Dankzij de volledige integratie met ons ticketingsysteem kunt u sneller bellen en gebeld worden. Een korte gemiddelde bereiktijd kan u helpen problemen veel sneller op te lossen.

  • Bied snellere ondersteuning met minder wachttijden en creëer blijere klanten
  • Los klantenproblemen snel en persoonlijk op
icontabs_chart

20 seconden

Gemiddelde bereiktijd

Integreer uw ticketsoftware met meerdere kanalen met apps die u dagelijks gebruikt. We hebben meer dan 150 integraties beschikbaar via plug-ins.

Beter bereik

Verspreid uw bereik en verbeter uw ondersteuning

Oproepen zijn nog steeds een van de meest populaire manieren om helpdesks te bereiken, waardoor bellen een van de snelste manieren is om uw klanten tevreden te stellen. Gebruik een van de meest populaire communicatiekanalen voor klanten en bereik meer klanten.

  • Ontvang een populair klantencommunicatiekanaal voor uw helpdesk
  • Bereik meer klanten, los meer problemen op en verhoog de ROI
icontabs_chart

50 %

van alle klanten belt

De helft van uw klantenbestand wacht mogelijk op een optie om u te bellen in plaats van emails te sturen. Zelfs een paar telefoonlijnen kunnen de klantentevredenheid verbeteren.

Kwaliteitsservice

Kwaliteitsvolle klantenservice bieden

Los problemen op persoonlijk niveau op met echt gesprek en begrip. Oproepen kunnen u helpen om op een ander niveau met klanten om te gaan, terwijl u lange gesprekken via emails kunt vermijden. U kunt ook gebruikmaken van videogesprekken.

  • Los tijdrovende problemen persoonlijk op via de telefoon
  • Voeg videogesprekken toe en bel persoonlijk met klanten
icontabs_chart

70 %

gemiddelde oplossingsgraad

Uit onderzoek blijkt dat oproepen een van de meest betrouwbare kanalen zijn om problemen op te lossen. Upgrade uw toolset voor tijdgevoelige problemen of gesprekken met belangrijke klanten.

Medal.svg

Begin nu met het gebruik van LiveAgent!

Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 14 dagen
  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar

Meer dan 60 VoIP-providers integraties
met LiveAgent

Integreren, automatiseren, innoveren

LiveAgent VoIP providers

Blijf veilig met LiveAgent callcentersoftware

De callcentersoftware van LiveAgent voldoet aan de AVG, is versleuteld met HTTPS en heeft de Google OAuth API-verificatie-audit met succes doorstaan.

Union icon

Productbeveiliging

Onze cloudgebaseerde contactcenteroplossing draait op een beveiligde verbinding met HTTPS-protocol. Alle communicatie tussen uw browser en het cloudcontactcentrum is versleuteld, inclusief uw live chats, callcenteroproepen en emailcommunicatie.

Cloud icon

Datacenter beveiliging

LiveAgent-servers worden gehost op Tier III+ of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten. Onze datacenterfaciliteiten bevinden zich in een beveiligde perimeter met beveiligingszones op meerdere niveaus, 24/7 bemande beveiliging, CCTV-videobewaking, identificatie met meerdere factoren en meer.

Web icon

Netwerkbeveiliging

Ons netwerk wordt beschermd door redundante firewalls, de allerbeste routertechnologie, veilig HTTPS-transport via openbare netwerken en netwerkinbraakdetectie- en/of preventietechnologieën (IDS /IPS) die kwaadaardig verkeer en netwerkaanvallen monitoren en/of blokkeren.

Ondersteuning bieden via alle belangrijke
klantenkanalen

Onze kant-en-klare integraties kunnen u helpen om sociaal te worden en een gepersonaliseerde klantenervaring te bieden op belangrijke sociale kanalen. Ons ticketsysteem ondersteunt naadloze integraties met uw Facebook, Instagram en Twitter. Je kunt zelfs tekstcommunicatie afhandelen met onze Viber-integratie.

Bied een uitzonderlijke klantenervaring met onze live chat. Het is een van de snelste realtime chatwidgets die beschikbaar is en het kan eenvoudig in uw websites worden geïntegreerd. Bouw zinvolle klantenrelaties op en verander webbezoekers in klanten. Onze chat kan u helpen de afhandelingstijden te verkorten en een waardevol hulpmiddel te worden in de werkruimte van elke vertegenwoordiger.

Verrijk uw contactcenterruimte met een uitgebreide kennisbank. Maak eenvoudig handige artikelen, informatiesecties en doe-het-zelfhandleidingen voor klanten die liever zelf naar oplossingen zoeken. Geef antwoorden op veelgestelde vragen met veelgestelde vragen of maak forums waar mensen contact kunnen opnemen met vertegenwoordigers of andere klanten voor ondersteuning.

Verwerk de klantenservice met gemak dankzij een ultramodern ticketsysteem. Alle digitale kanalen zijn met elkaar verbonden zodat u alle klantengesprekken gemakkelijk op één enkele plaats kunt zien. Gebruik tags om tickets te ordenen, notities voor uzelf of andere vertegenwoordigers achter te laten en afdelingen aan te maken die verantwoordelijk zijn voor specifieke vragen.

Getuigenissen

Download LiveAgent en sluit u aan bij 7000 tevreden klanten

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman

Veelgestelde vragen

Als u vragen heeft, hebben wij de antwoorden.
Bekijk de meest gestelde vragen over de helpdesk prijscalculator.

[nicefaqtitle1="Wat is callcentersoftware?"question1="Wat is callcentersoftware?"answer1="Callcentersoftware is een oplossing die bedrijven helpt bij het beheren van inkomende telefoongesprekken van hun klanten. Het kan een groot aantal functies hebben, zoals gecentraliseerde telefoongesprekken vanaf vaste lijnen of websites, intelligente routering, automatische kiezer of zelfs gespreksopname. Callcentersoftware moet callcentermedewerkers ook helpen toegang te krijgen tot belangrijke informatie over hun klanten, zoals bestelgeschiedenis, contactgegevens en eerdere tickets."title2= "Hoe werkt callcentersoftware?"question2="Hoe werkt callcentersoftware?"answer2="Een callcentersoftware werkt door oproepen van vaste lijnen of websites naar uw software te centraliseren en door te sturen. Als een klant belt, scant de software zijn database van klanten om te zien of er eerdere informatie over de beller is. Die informatie wordt vervolgens door een agent geopend en beoordeeld voordat de oproep wordt aangenomen. Ondertussen wordt de oproep in de wachtrij geplaatst. Eenmaal beantwoord, wordt de De gesprekken worden opgenomen voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden."title3="Wat is IVR in een callcenteromgeving?"question3="Wat is IVR in een callcenteromgeving?"answer3="IVR is een interactieve voice response-technologie. IVR stelt computers in staat om met mensen te communiceren door middel van spraakopdrachten of tonen van een toetsenbord. IVR wordt gebruikt in een callcenteromgeving om oproepen door te sturen naar de juiste agenten of afdelingen. IVR kan ook worden gebruikt om accountinformatie op te halen of feedback te geven. Daarom is het een geweldige oplossing voor bedrijven."title4="Wat is de functie van een callcenter?"question4="Wat is de functie van een callcenter?"answer4="De belangrijkste functie van een callcenter is om klanten om bedrijven te bellen met eventuele vragen over producten, beleid, retouren, functionaliteit, probleemoplossing of feedback."title5="Hoeveel kost callcentersoftware?"question5="Hoeveel kost callcentersoftware?"answer5 ="De prijs is afhankelijk van de kwaliteit van de software die u kiest. LiveAgent is een alles-in-één helpdeskoplossing die ook een callcenter bevat. De prijs wordt afgeleid op basis van het aantal vertegenwoordigers dat uw bedrijf per maand nodig heeft. Ons All-inclusive abonnement bevat een volledig callcenter, dat is €39 per maand per vertegenwoordiger."title6="Wat zijn de voordelen van de callcentersoftware?"question6="Wat zijn de voordelen van de callcentersoftware?" answer6="De voordelen van callcentersoftware zijn onder meer verbeterde efficiëntie van vertegenwoordigers, klantenbetrokkenheid, klantenervaring en hogere verkoop."title7="Wat zijn de voordelen van LiveAgent"question7="Wat zijn de voordelen van het gebruik van LiveAgent in plaats van andere helpdesks?" ]

Belangrijkste bevindingen

Onderzoek is de sleutel tot klantenondersteuning

Meer informatie over de impact van klantenondersteuning op klanten en uw bedrijf. Bekijk de statistieken van de klantenondersteuning en profiteer van de bevindingen. De belangrijkste onderzoeksgebieden zijn onder meer de impact op het bedrijf, belangrijke statistieken over kanalen voor klantenondersteuning en klantengedrag in verschillende situaties.

Wat kunt u leren?

  • Belangrijke statistieken over klantenservice
  • Statistieken over klantenkanalen
  • Zakelijke impact van klantenservice

en nog veel meer …

De gemiddelde netto FCR voor servicedesks wereldwijd is ongeveer

74%

MetricNet

80%

van de live chatvertegenwoordigers heeft meerdere systemen nodig om de informatie te krijgen die ze nodig hebben. CCW Digital

Research multiple systems

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo