Maak moeiteloos contact met uw klanten via alle kanalen. LiveAgent, de cloudgebaseerde callcentersoftware met meerdere kanalen, is alles wat u ooit nodig zult hebben om betrouwbare en persoonlijke service aan uw klanten te bieden.
Ons VoIP-callcenter-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) is uitgerust met geavanceerde functies zoals IVR, terugbelverzoeken, ACD, slimme oproeproutering, doorverbinden, onbeperkt opnemen van oproepen en HD-videogesprekken — en dat is nog maar het begin.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
00:00 / 02:02
Callcentersoftware-oplossingen zijn systemen waarmee callcentermedewerkers inkomende en uitgaande gesprekken kunnen afhandelen. Deze oplossingen zijn ideaal voor meer persoonlijk klantenrelatiebeheer en voor snelle klantenondersteuning.
00:00 / 04:39
Ervaar onze belangrijkste functies met een gratis proefversie van LiveAgent en ervaar hoe het is om professionele services te bieden met onze oplossing. Bekijk hoe eenvoudig het is om een callcenter op te zetten, VoIP-nummers toe te voegen of IVR te configureren met onze krachtige tool
Onze contactcentertool kan u helpen het ultieme platform voor klantbetrokkenheid te creëren en u te helpen de klantenloyaliteit te vergroten. Toon uw klanten geweldige ondersteuning met onze helpdeskoplossing en los tijdrovende problemen snel op.
Overtreffen de verwachtingen van de klant
Beheer de activiteiten van het klantenondersteuningscentrum met gemak dankzij onze alles-in-één oplossing. Breng de productiviteit van uw callcenter naar het hoogste niveau en verbeter de kwaliteit van klanteninteracties met LiveAgent.
Krachtige functies die u helpen de communicatie via de telefoon te verbeteren en uitzonderlijke klantenervaringen te bieden.
Interne oproepen is een functie waarmee u in geval van nood met uw collega’s kunt communiceren tijdens hun diensten, of waarmee u oproepen kunt doorverbinden.
Onze contactcentersoftware via meerdere kanalen kan meerdere kanalen aan: ons callcenter, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, klantenportaal, e-mail en meer.
Ons webgebaseerde callcenter kan elk webnummer bellen. Klik op het nummer dat u wilt bellen en LiveAgent doet de rest. Het kan ook mail-to-protocollen gebruiken.
Ons callcenter heeft doorverbonden en adviserende doorschakelingen uitgevoerd. Bewaakte overdrachten verhogen de klantentevredenheid en zorgen ervoor dat de beller is verbonden met een vertegenwoordiger voordat het gesprek wordt beëindigd.
p>LiveAgent-callcentersoftware integreert met meer dan 99% van de VoIP-providers. Ziet u uw favoriete VoIP-partner niet in de lijst? Neem contact met ons op en we voegen het graag toe aan onze lijst.
Verhoog de klantentevredenheid door klanten in staat te stellen teruggebeld te worden wanneer uw contactcentermedewerkers niet beschikbaar zijn om oproepen op te nemen.
Ondersteun uw klanten proactief door contact met hen op te nemen met onze uitgaande callcentersoftware. Verbeter klantenrelaties, optimaliseer uitgaande klanteninteracties en genereer meer verkoopkansen.
Vertegenwoordigers hebben de mogelijkheid om inkomende oproepen naar een persoonlijk apparaat, zoals een mobiele telefoon, te routeren. Hierdoor kunnen vertegenwoordigers onderweg klantenondersteuning blijven bieden, of op het apparaat van hun keuze.
Verbind een onbeperkt aantal belapparaten en telefoonnummers met uw callcenteroplossing. LiveAgent is compatibel met zowel hardware als virtuele oproepapparaten zoals softphones.
Het contactcentrum van LiveAgent biedt een contextrijke vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen. Geef uw contactcentermedewerkers een naadloze overgang tussen het beantwoorden van oproepen en het vinden van belangrijke klantengegevens. LiveAgent maakt het gemakkelijk om alle contextuele informatie over het probleemoplossingstraject van een klant van begin tot eind te vinden.
Snelle oplossingen
Het LiveAgent callcenter is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Dankzij de volledige integratie met ons ticketingsysteem kunt u sneller bellen en gebeld worden. Een korte gemiddelde bereiktijd kan u helpen problemen veel sneller op te lossen.
20 seconden
Gemiddelde bereiktijd
Integreer uw ticketsoftware met meerdere kanalen met apps die u dagelijks gebruikt. We hebben meer dan 150 integraties beschikbaar via plug-ins.
Beter bereik
Oproepen zijn nog steeds een van de meest populaire manieren om helpdesks te bereiken, waardoor bellen een van de snelste manieren is om uw klanten tevreden te stellen. Gebruik een van de meest populaire communicatiekanalen voor klanten en bereik meer klanten.
50 %
van alle klanten belt
De helft van uw klantenbestand wacht mogelijk op een optie om u te bellen in plaats van emails te sturen. Zelfs een paar telefoonlijnen kunnen de klantentevredenheid verbeteren.
Kwaliteitsservice
Los problemen op persoonlijk niveau op met echt gesprek en begrip. Oproepen kunnen u helpen om op een ander niveau met klanten om te gaan, terwijl u lange gesprekken via emails kunt vermijden. U kunt ook gebruikmaken van videogesprekken.
70 %
gemiddelde oplossingsgraad
Uit onderzoek blijkt dat oproepen een van de meest betrouwbare kanalen zijn om problemen op te lossen. Upgrade uw toolset voor tijdgevoelige problemen of gesprekken met belangrijke klanten.
Integreren, automatiseren, innoveren
De callcentersoftware van LiveAgent voldoet aan de AVG, is versleuteld met HTTPS en heeft de Google OAuth API-verificatie-audit met succes doorstaan.
Onze cloudgebaseerde contactcenteroplossing draait op een beveiligde verbinding met HTTPS-protocol. Alle communicatie tussen uw browser en het cloudcontactcentrum is versleuteld, inclusief uw live chats, callcenteroproepen en emailcommunicatie.
LiveAgent-servers worden gehost op Tier III+ of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten. Onze datacenterfaciliteiten bevinden zich in een beveiligde perimeter met beveiligingszones op meerdere niveaus, 24/7 bemande beveiliging, CCTV-videobewaking, identificatie met meerdere factoren en meer.
Ons netwerk wordt beschermd door redundante firewalls, de allerbeste routertechnologie, veilig HTTPS-transport via openbare netwerken en netwerkinbraakdetectie- en/of preventietechnologieën (IDS /IPS) die kwaadaardig verkeer en netwerkaanvallen monitoren en/of blokkeren.
Onze kant-en-klare integraties kunnen u helpen om sociaal te worden en een gepersonaliseerde klantenervaring te bieden op belangrijke sociale kanalen. Ons ticketsysteem ondersteunt naadloze integraties met uw Facebook, Instagram en Twitter. Je kunt zelfs tekstcommunicatie afhandelen met onze Viber-integratie.
Bied een uitzonderlijke klantenervaring met onze live chat. Het is een van de snelste realtime chatwidgets die beschikbaar is en het kan eenvoudig in uw websites worden geïntegreerd. Bouw zinvolle klantenrelaties op en verander webbezoekers in klanten. Onze chat kan u helpen de afhandelingstijden te verkorten en een waardevol hulpmiddel te worden in de werkruimte van elke vertegenwoordiger.
Verrijk uw contactcenterruimte met een uitgebreide kennisbank. Maak eenvoudig handige artikelen, informatiesecties en doe-het-zelfhandleidingen voor klanten die liever zelf naar oplossingen zoeken. Geef antwoorden op veelgestelde vragen met veelgestelde vragen of maak forums waar mensen contact kunnen opnemen met vertegenwoordigers of andere klanten voor ondersteuning.
Verwerk de klantenservice met gemak dankzij een ultramodern ticketsysteem. Alle digitale kanalen zijn met elkaar verbonden zodat u alle klantengesprekken gemakkelijk op één enkele plaats kunt zien. Gebruik tags om tickets te ordenen, notities voor uzelf of andere vertegenwoordigers achter te laten en afdelingen aan te maken die verantwoordelijk zijn voor specifieke vragen.
Als u vragen heeft, hebben wij de antwoorden.
Bekijk de meest gestelde vragen over de helpdesk prijscalculator.
Belangrijkste bevindingen
Meer informatie over de impact van klantenondersteuning op klanten en uw bedrijf. Bekijk de statistieken van de klantenondersteuning en profiteer van de bevindingen. De belangrijkste onderzoeksgebieden zijn onder meer de impact op het bedrijf, belangrijke statistieken over kanalen voor klantenondersteuning en klantengedrag in verschillende situaties.
en nog veel meer …
van de live chatvertegenwoordigers heeft meerdere systemen nodig om de informatie te krijgen die ze nodig hebben. CCW Digital
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar